۱۳۹۰/۶/۹

بعد از قهوه ای شدن شبکه خبر صداو سیما , خاله نرگس از شبکه تهران به شبکه خبر می رود

 
به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای , ضرقامی رییس صدا وسیما در همایش هم اندیشی رسالت جهانی صدا وسیما با محوریت امام زمان ضمن انتقاد از برخی بد اخلاقی ها صورت گرفته از مجری شبکه خبر انتقاد کرد و گفت :
« وظیفه خطیری بر دوش ما در صدا وسیما از سوی ولایت قرار گرفته است . متاسفانه بد اخلاقی اخیر صورت گرفته در شبکه خبر بسیار تاسف بار است . این شبکه ها متعلق به امام زمان است و در انتخاب کارشناس و میهمان باید سعی کرد افراد ولایتمدار استخدام شوند . جوری نباشد به ساحت ولی امر مسلمین جهان و جمهوری اسلامی توهین شود . در گزینش مجری باید دقت بیشتری شود . »
 ضرقامی با توصیف شخصیت رفتاری مجری در مواجه با بحران از خاله نرگس یاد کردند و ایشان را ستودند و بیان داشتند : 
ـ« ما در صداو سیما نیازمند مجریانی هستیم که مانند خاله نرگس دلاور بحران بوجود امده و دست اندازی های صهیونیسم را به نحو احسن اداره کنند . بنده چند روز پیش ویدیویی از شوشول دیدم که خاله نرگس  با مهارت مثال زدنی شوشول را به لباس شویی تغییر دادند و بحران بوجود امده را حل وفصل کردند . ما نیاز به چنین مجریانی داریم که عمال خبیث استکبار جهانی که به صداو سیما رسوخ می کنند را ناکام بگذارند . مجری اسلامی امام زمان نباید مثل یخ باشد باید سریع توپ را به میدان صهیونیستها بیندازد .  مطمئن هستم خاله نرگس جای مجری بود »
 
 
 شایان ذکر است خاله نرگس با حکم ریاست سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی با  ترفیع درجه از شبکه تهران جهت گویندگی به شبکه خبر منتقل می شود تا فن بیان ماست مالی و هدایت بحران در مواقع اضطراری به مجریان خبر اموزش دهد .

 خاله نرگس در این جلسه بیان داشت که  اگر جای مجری بودم به کارشناس افغان می گفتم : 
« چی خودت  رخت چرکهایت را در تشت می شوری اینکار در شان شما نیست لباس ها بریز در ماشین لباس شویی »

 طنز / پرشیا رویال