۱۳۹۰/۶/۱

اعترافات جدید علی جمالی فشی در خصوص جزییات ترور علی محمدی


اعترافات اختصاصی علی جمالی فشی متهم به ترور علی محمدی دانشمند هسته ای جمهوری اسلامی

بسمعی تعالی
بنده علی جمالی فشی اصل 26 ساله قهرمان تیم ملی جمهوری اسلامی هستم . اینجانب برای استراحت و تفریح رفته بودم ترکیه . بعدش تو ساحل آنتالیا تو عالم خودم بودم که یه دفعه یه دختر خانم خوشگل که یه مایو دو تیکه پوشیده بود  یه ستاره داوود بزرگ انداخته بود تو گردنش و عینک اسراییلی ری بن  زده بود نزدیک من امد و با فارسی دست و پا شکسته ای گفت « چه پسر خوشخلی  , وزرشکاری  , میای با هم اب بازی کنیم . » 
یه لحظه گول شیطان را خوردم و اسیر نفس عماره شدم و رفتیم تودریا با هم اب بازی کردیم . خیلی حال داد روی هم اب پاشیدیم . بعد از آب بازی چون من در متل می خوابیم رفتیم  تو هتل 7 ستاره دختره  به من گفت : « حیف تو نیست که با این همه عنوان قهرمانی پول نداری و  تو مسافرخونه میخوابی اگر با ما همکاری کنی و اطلاعات خوبی به موساد بدی وضع مالیت خوب میشه » 
به اروحای امام گفتم  : « من کشورم و حضرت اقا را خیلی دوست دارم شده باشه تو ساحل بخوابم حاضر نیستم به جمهوری اسلامی خیانت بکنم .»
جاسوس اسراییلی گفت : « فکر کردی انقدر ازت عکس اب بازی داریم که میونیم بدبختت کنیم و به جرم اب بازی و اقدام علیه امنیت جمهوری اسلامی برات دردسر درست کنیم » 
 وقتی دیدم ازمن مدرک اب بازی لب ساحل دارند مجبور به همکاری  شدم ابتدا  قرار شد اطلاعات شخصی ولایتمداران بسیجی رل بهشون بدم بعد اسراییلی ها یواش یواش گفتند باید زنگ در بیت ایت الله خامنه ای را بزنی و فرار کنی و من هم چند بار با مراجعه به خیابان پاستور اقدام به ازار حضرت اقا کردم . بعد اسراییلی ها گفتند باید  داشنشمندان ولایتمدار هسته ای را بکشی که من مخالفت کردم ولی باز عکس های اب بازی را نشان دادند و گفتند اگر استاد علی محمدی را ترور نکنی عکس های اب بازی را به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تحویل میدیم . من هم یک اسلحه یوزی اسراییلی از مرز ترکیه وارد کردم و رفتم منزل دکتر علی محمدی و منتظر شدم بیاد بیرون  تا بکشم . بعد هم که همه میدونید چی شد
.
 بنده در اخر به  جوانان توصیه می کنم گول دخترهای فریبنده اسراییلی را نخورند و با اشخاص موجه و غیر موجه اب بازی نکنند و بر علیه خود مدرک جرم درست نکنند . موساد بی پدر دست ماموران وزارت اطلاعات ما را از پشت بسته . من تحت تاثیر برخورد خوب برادران گمنام وزارت اطلاعات  قرار گرفتم ولی خدا لعنت کنه این اسراییلی ها جنایتکار را این جوری من را گمراه کردند . 
 
طنز / پرشیا رویال