۱۳۹۰/۷/۱۲

احمدی نژاد در مقابل خامنه ای ایستاد : آن کـــــــش را لولو برد / سندهای بیشتری رو می کنیم


 طبق فرمان ملوکانه ولایت عظمی ولایت  کـــش دادن دزدی  سه هزار میلیاردی در نظام حرام اعلام شده است ولی برخی از خواص و عوام  همسو با جریانات صهیونیستی و امرپالیستی در حرکت دمنشانه اقدام به کش دادن پرداختند. گفته می شود احمدی نژاد بعد از بازگشت از سفر نیویورک تغییر کرده است و اقدامات براندازانه ای و ضد ولایت از خود نشان داده است.
در همین باره بعد از اعلام موضع رهبری در کش ندادن جریان اختلاس احمدی نژاد با تمسخر ایت الله خامنه ای  در جمع مشایی و بقایی گفت :

« اگر تیم ما دزدی کرده بود الان کش شلوارمون را از پامون می کشیدند بیرون همین الان به خون اسفندیار تشنه هستند و برای سرش جایزه گذاشتند و بهش میگن آلت دکتر,  شانش اوردیم  خاوری و جهرمی رفیق فابرک مراجع بودند. این بار کوتاه نمیایم. آن کش را لولو برد, یه دزدی صورت گرفته ما ردش را تا بیت مقام عظمی زدیم. حالا هم ول کن نیستیم. شلوار ولایت را از پاش درمیاریم . اگر حضرت اقا از افشاگری بنده سوخته ابو بریزه اونجاش که سوخته . اسناد بیشتری باید از اختلاس رو کنیم. اسی حواست باشه سند برای زن احمد توکلی جور کنی این یارو خیلی دور برداشته میخواد منو به مجلس بکشونه و استضیاح کنه. »

------------
جک روز /
به خامنه ای میگن یک  جمله بساز که ( کشور ) داشته باشه 
 خامنه ای میگه : آنقدر با کـــــــشـ ور رفتم که خورد تو بیضه ولایت

/ پرشیا رویال