۱۳۹۰/۸/۹

تیم احمدی نژاد منتشر کرد: علی مطهری برادر زن علی لاریجانی است و دیپلم هم ندارد!


اسناد جدید تیم احمدی نژاد در خصوص علی مطهری منتشر شد. علی مطهری سوابق مبارزاتی انقلابی ندارد و اشکارا در دبیرستان از طاغوت حمایت می کرده است .
به گزارش سایت( دولت مهر ورز ما* )  وابسته به رحیم مشایی در خصوص انتشار 140 هزار سند  تخلف مخالفان احمدی نژاد این بار به سراغ علی مطهری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مخالفان احمدی نژاد رفت . 
 
 در اسناد منتشر شده سندی از مدرک تحصیلی علی مطهری منتشر شده است که نشان می دهد مدارک تحصیلی علی مطهری قلابی هستند و نامبرده نتوانسته است مدرک دیپلم را از دبیرستان اخذ کند و به واسطه پدرش با زد وبند با مسئولان اموزش و پروش قبل از انقلاب در دوره طاغوت مدرک تحصیلی دیپلم برای وی درست می کند. 
 
 همچنین در سند دیگری امده است علی مطهری در دوره طاغوت حتی یک بار هم برعلیه طاغوت مبارزه نکرده است و بواسطه پدرش ( مرتضی مطهری ) که در انجمن شاهنشاهی فلسفه عضو بوده است از طرفداران پادشاهی بوده و از مخالفان انقلاب اسلامی بوده که تنها در روزهای اخر دوره طاغوت تغییر رنگ داده و  به صف  انقلابیون پیوسته است.

 سایت دولت مهر روز ما  در سند دیگری اورده است , اخوند مرتضی مطهری پدر علی مطهری که در دانشگاه تهران در زمان پیش از انقلاب اسلامی تدریس می کرده به هیچ وجه من الوجه ( ایت الله ) نبوده و با پرداخت وجهی به مراجع طاغوتی قم عنوان ( ایت الله ) را اخذ کرده است.
 
 در سند دیگری امده است علی لاریجانی متولد نجف در کشور عراق شوهر خواهر علی مطهری است و همچنین در ادامه سند امده است که فریده مطهری ( زن علی لاریجانی )  در منزل با علی لاریجانی سر استعفای برادرش ( علی مطهری ) با شوهرش دعوا کرده است و گفته اگر برادرش را از مجلس بیرون کند طلاق می گیرد, برای همین علی لاریجانی استعفای علی مطهری را تاکنون به جریان نینداخته است. 
 
همچنین فریده مطهری علی لاریجانی را تهدید کرده است تا سوال از رییس جمهوری را به جریان بیندازد و علی لاریجانی زن ذلیل هم از ترس فریده مطهری سوال از دکترر احمدی نژاد را در دستور کار هیئت رییسه مجلس قرار داده است.

سایت دولت مهر ورز ما * از سایتهای خیالی وابسته به احمدی نژاد است
 طنز / پرشیا رویال
 نوشته داریوش اریایی