۱۳۹۰/۷/۱۱

احمد توکلی پرونده پزشکی احمدی نژاد را رو کرد : احمدی نژاد عقیم است !

 
بعد از افشاگری تیم دکترر احمدی نژاد در خصوص مدارک تحصیلی احمد توکلی, سایت الف انتشار سند محرمانه ای  در خصوص سلامت جسمانی احمدی نژاد منتشر کرد. سایت الف به مدیریت توکلی با انتشار عکسهایی مدعی شد احمدی نژاد خواجه و عقیم است.

 احمد توکلی با رد هرگونه تقلب در مدرک کارشناسی و فوق لیسانس گفت : 
ـ« خدا به سر شاهده من بچه درسخوانی بودم و به درس و مدرسه اظهار عشق می کردم . من در دوران ستمشاهی نتوانستم مدرسه بروم ولی به برکت انقلاب اسلامی در نهضت سواد اموزی کلاسهای جهشی را نزد استاد حجت الاسلام والمسلمین اقای قرائتی پاس کردم و دیپلم متوسطه را بعد از یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دریافت کردم و کنکور دادم و رتبه نخست کشوری را کسب کردم که عکسهایم در سازمان سنجش موجود بود تا اینکه عناصری از دولت احمدی نژاد مدارک قبولی بنده در دانشگاه را نابود کردند. اقای احمدی نژاد به این راضی نشد و مدارک لیسانس و فوق لیسانس من را دزدیده و تمام سوابق بنده را در دانشگاهها از بین برده است. من دانشجوی برتر دانشگاه ناتینگهام هستم . افتخار می کنم با نمره ممتاز فارغ التحصیل شدم. انقدر نمونه بودم  که قرار بود ازدست ملکه الیزابت مدرک تحصیلی خودم را دریافت کنم که صلاح ندیدم. »
 
 احمد توکلی با اشاره به فساد در کشور گفت : 
« بنده نمی خواستم متقابل به مثل کنم ولی اقای احمدی نژاد خواجه  است. دکتررر احمدی نژاد توانایی تولید بچه را ندارند. پرونده پزشکی اقای احمدی نژاد نشان می دهد آلت  ایشان در کودکی  توسط الاغ گاز گرفته شده است و قسمت اعظم الت دکتر احمدی نژاد توسط الاغ کنده شده است. » 
  دکتر توکلی با انتشارعکسی در وب سایت الف مدعی شد که احمدی نژاد خواجه و عقیم است و گفت بزودی اسناد بیشتری از روابط احمدی نژاد و مشایی منتشر می کند.

از انتشار عکس های پرونده پزشکی دکتر احمدی نژاد در این وبلاگ معذوریم.
طنز / سرگرمی 
 پرشیا رویال