۱۳۹۰/۷/۲۲

دختر حدادعادل : ژاپنی ها بیشتر از ایرانی ها به سیستم مترقی ولایت فقیه اعتقاد دارند

آزاده حداد عادل : ولایتمداری را از ژاپنی ها یاد گرفتم !

آزاده حداد عادل دختر غلامعلی حداد عادل در سخنانی اظهار داشت : « هنگامی که پس ازسالها زندگی در کشورهای ژاپن و آمریکا قصد بازگشت به ایران را داشتم از طرف اساتید و دوستان به او پیشنهاد می‌شد که پشیتیبان ولایت باشم تا به کشورم آسیبی واردنشود.»
شایان ذکر است آزاده حداد عادل  فارغ التحصیل دكترای نانو تكنولوژی از ژاپن است. وی از این دید کشورهای خارجی به ایران اظهار تعجب کرده و گفته است «برای من جای سوال بود که چرا دنیا چنین نگاه عمیق و روشنی به ولایت فقیه دارد.»

 http://www.khodnevis.org/thumbnail.php?file=20111009125045cb_IMAGE634537580651849177_761902130.jpg&size=article_medium


 به گزارش «کیهان قهوای » دکتر ازاده حداد عادل که در جمع زنان بازرگان اسلامی سخن می گفت اظهار کرد:
«در دوران تحصیلات تكمیلی دكترای نانو در كشور ژاپن زندگی می‌كردم و هر ازگاهی نیز برای گذراندن دوره های تخصصی به كشور ایالات متحده آمریكا می‌رفتم و در این كشور نیز زندگی كرده‌ام. دوران فارغ التحصیلی من همزمان شده بود با انتخابات شکوهمند نهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی در ایران و نگاه تمام جهان به ایران اسلامی و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی خیره شده بود. به خاطر دارم پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، اساتید دانشگاه ژاپن هنگامی كه متوجه شدند من قصد بازگشت به ایران را دارم آن هم در شرایط ویژه انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم، از من خواهش كردند كه به كشورم برگردم و فتنه گران را نابود کنم و پشتیبان ولایت فقیه باشم تا به کشور اسلامی اسیب وارد نشود و اظهار می‌كردند كه قرار است فتنه گران سبز بعد از ساقط کردن سیتسم مترقی ولایت در ایران زنان و مردان حتی در پیاده روهای شهرها نیز تفكیك کنند  آنها می‌گفتند كه در ژاپن و امریکا نمی‌توانی از دانش و علم خود استفاده لازم را ببری, بهتره است به کشور ایران بروی که قله های دانش نانو را فتح کرده است و به ولایت خدمت کنی. از این اظهارنظر دوستان ژاپنی خود بسیار متعجب شدم و برای من جای سوال بود كه چرا دنیا چنین نگاهی به ایران و جامعه ایرانی و مکتب مترقی ولایت دارد.  به جرات می گویم ژاپنی ها بیشتر از ایرانی ها به ولایت فقیه اعتقاد دارند وبه یقین می گویم ولایتمداری را از ژاپنی ها را یاد گرفته ام »

طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال