۱۳۹۰/۸/۲

صحنه آزار جنسی معمر قذافی حال خامنه ای را دگرگون کرده است !

 
به گزارش دیــــگر پـــان* ایت الله خامنه ای دیشب صحنه ازار جنسی معمر القذافی رهبر سرنگون شده لیبی را با سرعت اینترنت زغالی بیت رهبری از یوتیوب دیده است. 
صحنه ازار قذافی واکنش سید علی خامنه ای را برانگیخته است. گفته می شود خامنه ای بعد از دیدن صحنه ازار جنسی قذافی گفته است : « صحنه را دیدم و سوزشی را در ماتحتم احساس کردم » 
 ایت الله خامنه ای ضمن ناراحتی از رفتار اسلامی ( تجاوز به اسرا ) گفت : « ما هم انقلاب کردیم , دار زدیم , تیرباران کردیم , دست قطع کردیم , شلاق زدیم , اتش زدیم ولی یادم نیست در ماتحت ضد انقلاب چوب فرو کرده باشیم »
خجسته ( زن دائمی سید علی خامنه ای ) که این روزها بعد از کشته شدن قذافی کمی عاقل تر به نظر می رسد گفت : 
« والله دورغ چرا همین دو سال پیش به دستور ولی امر مسلمین جهان در کهریزک  از این بدتر انجام شده است »
 خامنه ای چند دقیقه ای سکوت می کند و به جای تکذیب کردن حالش دگرگون می شود و دردی را در ماتحتش حس می کند به درمانگاه لانه رهبری منتقل می شود .
پزشک معالج نیز گفته است بسیار عجیب است ایت الله خامنه ای بعد از دیدن صحنه ازار جنسی قذافی دردی در ماتحت خود احساس می کنند.

سید علی خامنه ای سفارش ساخت محافظ ماتحت را به اندیشمندان اسلامی مستقر در حوزه علمیه صادر کرد.
بعد از درمان ماتحت رهبری ولی امر مسلمین جهان سفارش ساخت محافط ماتحت را برای روز مبادا به علمای دانشمد حوزه علیمه قم صادر کردند که در سوراخ بیت رهبری اماده باشد که خدای نکرده بعد از سقوط جمهوری اسلامی کسی هوس نکند چوب در ماتحت ایت الله خامنه ای کند. 
شایان ذکر است بعد از کشف سوراخ صدام حسین و اعدام صدام حسین ملعون نیز حال رهبری بد شده بود و همچنین زمانیکه بن لادن در سوراخش توسط امریکایی ها کشته شد نیز خامنه ای به بیمارستان منتقل شده بود .

 دیـــگرپـــان * : خبرگزاری ویژه رصد لانه رهبری

طنز / پرشیا رویال