۱۳۹۰/۸/۱

احمدی نژاد از برخورد محافظان لانه رهبری در جریان دیدار خصوصی با خامنه ای گلایه کرد!


به گزارش دیــــگرپــان* / احمدی نژاد در دیدار خصوصی با خامنه ای از وضعیت برخورد محافظان بیت رهبری ابراز ناراحتی کرد.
ماجرا از زمانی اغاز شد که ایت الله خامنه ای از سفر کرمانشاه به تهران بازگشتند و طبق سنت دیرینه محمود احمدی نژاد برای خیر مقدم و دستبوسی شرف یاب شدند. 
طبق گزارش دیگرپان به نقل از دولت ما وابسته به تیم مشایی , احمدی نژاد نیم ساعت منتظر استعلام برای ورود به بیت رهبری بود. محافظان بیت رهبری که از پاسدارهای ولایتمدار گزینش می شوند و در اقدامی جنجال برانگیز خواستار بازرسی بدنی احمدی نژاد برای ورود به بیت رهبری و ملاقات با ایت الله خامنه ای می شوند که با مخالفت احمدی نژاد روبرو می شود. 
 احمدی نژاد بعد از معطلی نیم ساعته شاکی می شود. جالبتر اینکه وقتی محافظان قصد بازرسی بدنی وی را داشتند فریاد می زند و محافظان خامنه ای را تهدید به صهیونیستی بودن می کند. احمدی نژاد اجازه بازرسی نمی دهد تا اینکه سردار وحید رییس تیم محافظان لانه رهبری بیرون می اید و شخصا احمدی نژاد را مورد بازرسی بدنی قرار میدهد. 
 این سنت شکنی ( بازرسی  بدنی شخص رییس جمهور ) در حالی رخ داده است که  روابط خامنه ای با نهاد ریاست جمهوری خراب شده است وقصدحذف ریاست جمهوری را دارد. 
به نقل یکی از شاهدان محوطه پاستور از اعضای هیئت دولت و نزدیکان احمدی نژاد در میان ملاقات کنندگان تنها احمدی نژاد مورد بازرسی بدنی محافظان قرار گرفته است و سایر ملاقات کنندگان بدون بازرسی بدنی تنها از برابر دستگاه فلزیاب عبور کرده اند .
گفته می شود احمدی نژاد به محض شرفیابی به جای دستبوسی خامنه ای از رفتار تبعیض امیز محافظان رهبری گلایه کرده است و از اینکه دیگر مورد اطمینان رهبری نیست گلایه کرده است . احمدی نژاد در این دیدار بار دیگر تهدید به استعفا کرده است که با خنده مقام عظمی ولایت و سایرین روبرو شده است
.
 شایان ذکر است خامنه ای در این دیدار گفته است : « محمود پسرم بعد از قتل معمر القذافی من حتی به سایه خودم اعتماد ندارم و باید شرایط من را درک کنی . بلانسبت شما, انسان جایزخطاست و شمال هرکسی هم می شود چه برسه به تو شـــــبـــه انسان »
 
دیــــگرپــان* : خبرگزاری دیگرپان ویژه رصد اخبار لانه رهبری
 
طنز / پرشیا رویال