۱۳۹۰/۷/۱۳

صبح امروز مقابل بانک مرکزی چند کــــــــــــش فروش دستگیر شدند


 

احمدی مقدم با تایید خبر بازداشت کش فروشان در مقابل بانک مرکزی گفت : 
ـ« بعد از سخنرانی تاریخی ایت الله خامنه ای حجت تمام شده است و کسانی مبادرت به کــــِـــش دادن و کــــِــش فروختن و ک.کـشی می کنند مطابق قانون دستگیر و پرونده شان به دادگاه انقلاب ارسال می شود. تلاش و هجمه صهیونیستها در چند روز اخیر در قضیه اختلاس شدت یافته است ما درکنار مبارزه با مفاسد ماهواره ای و کندن دیش وظیفه خطیر دستگیری کش فروشان را در دستور کار قرار دادیم تا امنیت اجتماعی اخلاقی  مالی  روانی نظام را ارتقا دهیم.»
احمدی مقدم در ادامه از ملت ولایتمدار ایران خواست مراقب کش های شلوارشان باشند  و افزود : ـ« اخیرا شاهد حضور باند های تبهکار بین المللیدر ایران اسلامی هستم  که با اغفال مردم کش های شلوار را به سرقت می برند. از شهروندان می خواهیم در صورت دیدن چنین صحنه های مراتب را به پلیس اطلاع دهند. مردم مراقب کش های خودشان باشند و بی جهت انها را نکشند پلیس مراقب شماست. همانطور که لایی کشیدن جرم است کشیدن خالی هم جرم دارد و به هیچ وجه سعی نکنید بکشید »

 محسن اژه ای سخنگوی قوه قاییه نیز از اشد مجازات کش فروشان خبر داد: ـ « بعد از تصویب  قانون منع کشش در مجلس شورای اسلامی از این پس با کش فروشان برخورد می شود. » 
 
__________ 
جوک روز
بسیجیه چند روز پشت سر هم می رفت گچ سوسک کــُــــش می خرید. 
مغازه دار از بسیجی می پرسه چرا اینقدر گچ سوسک کـــــــش می خری؟ 
بسیجیه می گه: آخه هرچی از اینا پرت می کنم , کــــِش میاد ولی به سوسکه نمی خوره!

طنز / پرشا رویال