۱۳۹۰/۷/۲۹

بشار اسد : فرمان امام خامنه ای همان فرمان الله است!


 بشار اسد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی صداوسیما به دمشق در واکنش به خبر کشته شدن معمر القذافی گفت : 
ـ « شهید معمر القذافی مرد خدا بود که در راه جهاد فی سبیل الله به درجه شهادت نایل امدند. بنده نیز خود را آماده شهادت کرده ام . من از دمشق خارج نمی شوم. به ارواح پدرم قسم تا اخرین نفس با موشهای کثیف می جنگم. امام خامنه ای در گفتگوی تلفنی به من قوت قلب دادند و نوید پیروزی ها بزرگتری دادند و فرمودند فتح بزرگ نزدیک است, مقاومت کنید و اشرار فتنه گر را از خاک سوریه بیرون کنید. فرمان امام خامنه ای همان فرمان الله و رسول الله است. من مرید امام خامنه ای هستم و تا اخرین قطره خونم در مقابل فتنه صهیونیستها می جنگم و انها را از خاک سوریه  بیرون می کنم. »
 
 بشار اسد به خبرنگار اعزامی صدا وسیمای جمهوری اسلامی گفت :
« من اشتباه صدام حسین , بن لادن و معمر القذافی را مرتکب نمی شوم و در سوراخ قایم نمی شوم و در همین قصر یادگار پدرم منتظر فتنه گران میشوم و اگر شرایط خیلی خیت شد برای دریافت رهنمود به ایران می روم و از فرمایشات گه بار امام خامنه ای استفاده می کنم و خود را آماده نبرد با  فتنه گران می کنم. من تا حالا سه هزار فتنه گر سوری وابسته به صهیونیسم را کشتم اگر تمام ملت سوریه هم لازم باشد می کشم. حضرت امام خامنه ای به من فرمودند اشتباه حسنی مبارک و زین العابدین بن علی را مرتکب نشوم و به هیچ وجه کوتاه نیام وگرنه ملت بعد از کناره گیری خواستار اعدامم می شوند. امام خامنه ای همچنین گفتند به هیچ وجه از شهادت قذافی نترس و خودت را اماده نبرد با صهیونیست ها بکن. هر کسی اعتراض می کند صد درصد از صهیونیستها پول گرفته و برای همین خونشان مباح است. من فتوای قتل سوریهای فتنه گر را از امام خامنه ای گرفته ام »

طنز / پرشیا رویال