۱۳۹۰/۹/۷

با سر و صدای ناهنجار بلندگوی حسینیه ها و تکایا, امام حسین سر از جهنم دراورده است !


فرض می کنیم امام حسین اصلن باید خلیفه مسلمین عالم میشد حقش را یزید ملعون کون برشته خورد. امام حسین از بس تشنه بود لبهایش خشک شده بود پوستش تاول زده بود  کبد و جیگرش اتش گرفته بود, بعد هم در صحرای مثلن سوزان کربلا در هوای سرد زمستان  سال 65 هجری قمری ( فرار  قمری محمد به مدینه ) به صورت  غیر اسلامی کشتند و سرش را  از بدن مطهر واجبی کشیده جدا کردند.
 بعد هم حضرت علی اصغر ( طفل شیرخواره {ع}) هم از تشنگی مرد .  72 تن از یاران باوفایش که شامل برادرانش عثمان بن علی و عمربن علی  و حضرت ابوالفضل  بودند  را هم کشتند و امام سجاد همیشه بیمار و  حضرت زینب  و زنان را اسیر کردند و به قصر یزید بردند و حسابی از خدمتشان برامدند و چند کیسه پول به جای  دیه خون امام حسین  از یزید دریافت کردند.
خب حالا به صورت قطع و یقین معتقدیم  امام حسین  و یارانش بعد از شهادت به  بهشت منتقل شده اند و امام حسین صاحب صد میلیارد کنیز باکره شده است و زندگی خوبی در کنار سایر ائمه در بهشت دارد .
چرا باید بعد از 1200 سال از شهادت امام حسین (ع)  این همه سر و صدا ناهنجار و انکار اصوات از خودتان در کنید که که حسین خونش ریخته شده است . ( روی سخنم با شما کربلایی است که  اسم خودتان را گذاشتید کلب حسین هر سال صاف میایید داربست  می زنید و یه چادر می کشید جلوی دیوار خانه  و اسم تکیه را می گذارید  { دیوانگان حسین یا شیفتگان زینب  } و بلند گو را  می کنید تو پنجره خانه  ما ) والله  امام حسین الان مشغول  قایم بوشک بازی با کنیزانش  زیر رودهای روان بهشت است و  یزید  و شمر را هم بخشیده است.
وجدانن اگر می خواهید حسین را از بهشت بیرون نکنند دست از این همه ازار روحی  بردارید. از صبح زود این صدای نخراشیده نوحه ارازل و اوباش مداح اسلامی ولایتمدار را تا 12 شب از طریق بلند پخش نکن و مخل اسایش مردم نشوید.
با این همه ازار روحی و سر وصدای ناهنجار ( که صدای عرعر الاغ از این نواهای حسینی خوش تر است )  بلندگوی  حسینیه ها و تکیه ها و مسجدها  و طبل های دو متری که از چین وارد کرده اند  منجر  به لعن امام حسین می شود  و در نهایت اخراج امام حسین و یاران باوفایش و حضرت شیرخواره علی اصغر از جنت می شود و یک راست به جهنم رهنمون می شوند و  به جایش یزید به بهشت می رود .
برای بار اخر می گویم نکنید این کارها را  به جای کوبیدن بر طبل های دو متری ساخت چین برید در حسینیه  شیفتگان زینب و دیوانگان حسین  مثل بچه ی خوب با قمه  برسر و کله خودتان بزنید که حسین زن باره الان در بهشته  و مشغول باز کردن پرده حوریان هفتاد متری است .
وضعیت امام حسین  با این همه لعن و نفرین خراب است . خبر  اختصاصی از چند تا ملک دارم امام حسین بواسطه ازاری که  دیوانگان حسینی و مجذوبان زینب امروز ایجاد کرده اند در جهنم است

 طنز عاشورایی / وبلاگ پرشیا رویال