۱۳۹۰/۸/۱۷

آگهی استخدام و جذب اسپانسر مالی سایت خَرَس سبز علفی الکی

 
یکی از سایتهای سبز رنگ علفی  اسپانسر مالی و برای تکمیل کادر نویسنده و منبع خبر( خبر چین ) استخدام می کند. علاقه مندان به سایت خَرَس سبز علفی مراجعه کنند. 
 

// اگهی اول//
به چند نفر که بتوانند حقوق مکفی نویسندگان و هزینه سایت را تامین کنند نیازمندیم
 از انجایی که سایت هزینه دارد و نویسندگان سایت هم خرج دارند و باید غذا بخورند و از انجایی که ما یک موسسه مستقل هستیم که خواهان بازگشت به دوران ماقبل از خامنه ای یعنی دوره طلایی امام خمنی راحل هستیم و برای برگرداندن این زمان به ان زمان طلایی راحل نیاز به پول داریم لذا از علاقه مندانی که بتوانند هزینه سایت و حقوق مکفی نویسندگان سایت خرس سبز علفی را تامین کنند نیازمندیم.
سرمایه از شما / کار بازگشت به دوران طلایی امام از ما

//اگهی دوم//
به منبع اختصاصی برای تولید خبر احتصاصی نیاز داریم
سایت خرس سبز در راستای تولید خبر اختصاصی نیاز به منابع اختصاصی دارد لذا کسانیکه منبع اصلی خبر محسوب می شوند به سایت خرس سبز علفی مراجعه کنند.
توضیحات آگهی / منبع خبر اختصاصی باید خبرهای اختصاصی دست اول را به خرس سبز منتقل کند. منبع می تواند تا جایی می تواند اخبار جعلی از دوران طلایی امام تولید کند و به راحتی با بازداشت شدگان به صورت خیالی مصاحبه کند و  سخنگوی بازداشت شدگان را در بلاد کفر عزل کند. منابعی که قبلا با رسانه های حکومتی جمهوری اسلامی از قبیل صدا وسیمای جمهوری اسلامی, کیهان خامنه ای و فارس نیوز و رجا نیوز همکاری داشتند در الویت قرار دارند.
برای اینکه منبع اختصاصی خبر ما باشید با سایت خرس تماس بگیرید

//اگهی سوم//
اگهی استخدامی یک سایت سبز : به چند نویسنده متعهد نیازمندیم
 در اگهی استخدامی سایت خرس سبز علفی امده است.
به نویسندگان متعهد که عاشق دوران طلایی امام خمین راحل باشند و همه چیز را به دوران طلایی امام راحل وصیل کنند و در عرض چند ثانیه  بتواند اخبار را وارونه جلوه بدهند,  تخیل قوی در انتشار اخبار کذب داشته باشند و به راحتی انگ به  مخالفان جمهوری اسلامی بچسبانند نیازمندیم
کسانیکه سابقه کار با روزنامه کیهان در دوران طلایی امام راحل و حتی سردبیری حسین شریعتمداری دارند در اولویت قرار دارند.