۱۳۹۰/۸/۲۶

خامنه ای : خشم ما را در نیاورید وگرنه اشکتون را درمی اوریم !

 
 ایت الله خامنه ای در دیار با سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ضرورت مقابله با اسراییل و امریکا سخن سرایی کرد و گفت : 
ـ« الله سرجای حق نشسته است . اسلام دین کاملی است که دست مسلمانها را در دفاع از اسلام به نحو احسن باز گذاشته است . جهاد اسلامی یعنی بکشید مخالف را بکشید کمونیسم را,  بکشید کافر را,  بکشید صهیونیسم را,  بکشید محارب را بکشید مفسد را , بکشید معاند را , اسلام دستور اکید داده است در مقابل دشمن کوتاه نیایید و ارزوی شهادت داشته باشید. ان شالله شربت شهادت  نصیب تک تک سرداران مخلص الله شود. اگر حضرت علی ( ع) در یک روز گردن 700 یهودی را می برند و حضرت محمد زنان قبیله یهودی بنی نظیر را بازار برده فروشان در یمن می برد و دختران اسیر را به نکاح خودش در میاورد نشان دهنده جایگاه جهاد در نزد الله است. »
 خامنه ای افزود : « بار دیگر به شما سرداران عزیز اسلام وعده الله را در جهاد با صهیونیسم زمانه را یاداور می شوم و بدانید ارزشی بالاتر از جهاد در اسلام نداریم. اگر اسراییل قصد حمله هم نداشته باشد ما قصد حمله داریم منتهی زمانش فرا نرسیده است . ما قدس شریف را ازاد می کنیم یعنی شما سرداران سپاهی قدس را ازاد می کنید و به ملت مستضعف فلسطین بر می گردانید.» 
خامنه ای در ادامه با اشاره به سنتهای اسلامی گفت : « سنتهای الله تغییر ناپدیرند ما برای  جهان برنامه داریم اسلام برنامه دارد اگر حضرت امام می فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد بواقع همین طور است بنده بررسی کردم نزدیکترین راه به فلسطین همین مسیر کریلا است. خوشبختانه بعد از خروج امریکایی ها ددمنش عراق و کربلا در اختیار ماست میماند اردن, که بزودی موج بیداری اسلامی به اردن می رسد و بعدش ما می رسیم به مرز اسراییل بعد هم شما برادران و سربازان امام زمان به اسراییل حمله می کنید و قدس را نجات می دهد.»
 خامنه ای ناگهان فریاد زدند :« دشمن بواسطه دشمنی و خباثت دست از دشمنی با اسلام برنداشته است و قصد دارد با دشمنی اشکار و پنهان اسلام را نابود کند. به دشمن , غرب و صهیونیسم اعلان خطر می کنم خشم ما را درنیاورید وگرنه اشکتون را درمی اوریم.  خشم ما  اتشفشانی است که طومارتان را در هم می پیچد. ملت ما بیدار است و از امریکا بیزار است . اگر موی دماغمان شوید دمارتان را در میارویم .»
 خامنه ای در بخش دیگری گفت : « امام زمان  با ماست ما سلاحی قویتر از امام زمان نداریم اگر غرب و اسراییل بمب اتم دارد ما ایمان داریم . بهترین سلاح ایمان به الله و امام زمان است »
 در اینجا بود که صدای مشکوکی شبیه گوز از سمت صف اول سردارهای  سپاه به گوش رسید که سردار نقدی به شوخی گفت : ـ« ولی این سلاح ( با اشاره به کون سردار فیروزابادی ) از ایمان و امام زمان هم قویتر است . 
 حضرت ایت الله خامنه ای از جمله نقدی خوشش امد و خندید و درجا دستور داد مقام سرلشکری بزودی به سردار سرتیپ نقدی اعطا خواهند فرمود.( این بخش در خبرگزاری های جمهوری اسلامی سانسور می شود )

سخنرانی خامنه ای در جمع سرداران سپاه با اندکی تغییر بزودی در رسانه های رژیم جمهوری اسلامی آخوندی منتشر خواهد شد !
 
طنز / سرگرمی 
 وبلاگ پرشیا رویال