۱۳۹۰/۸/۱۶

احمدی نژاد : نمی خواستم بگم ولی مجبور هستم بگم خامنه ای به اندازه گوسفند هم توانایی اداره کشور را ندارد


به گزارش دیگرسان به نقل از سایت تازه سانسور شده دولت ما , دکتر احمدی نژاد در مراسم قربانی گوسفند در روز عید قربان در نهاد ریاست جمهوری  در صحن حیاط ساختمان ریاست جمهوری در کنار اعضای هیئت دولت گفت: 
« بنده محذوراتی دارم و نمی خواهم افشاگری کنم من به انقلاب اسلامی و نظام برحق اسلامی علاقه مند هستم و نمی خواهم 90 درصد پشت پرده مسایل نظام را مطرح کنم. به همین ده درصد اکتفا می کنم » 
 احمدی نژاد با اشاره به گوسفند قربانی گفت :
«  خداوند تبارک و تعالی برای نزدیکی بین انسان و خدا به حضرت ابراهیم دستور داد پسرش را قربانی کند و ابراهیم خلیل الله به دستور الله پسرش را به قربانگاه می برد و چاقو را زیر گردن اسماعیل می گذارد و هی فشار می دهد ولی چاقو به اذن الله نمی برد. حضرت ابراهیم فحش می دهد که سارا چاقو را کند کرده است ولی خدا فریاد میزند به سارا فحش نده  چاقو تیز است بیشتر فشار بده . حضرت ابراهیم هرچی به اسماعیل فشار میاره بی فایده است.  درهمین حال الله یک گوسفند توسط جبرییل روی زمین میاره و میگه بی خیال اسماعیل شو حال نمی خواد ترتیب اسماعیل را بدی و سر این گوسفند را ببر و اینجوری میشه که حضرت ابراهیم ترتیب گوسفند را میده و سرش را میبره و سنت حسنه قربانی پایه گذاری میشه .» 
 احمدی نژاد افزود : 
« حالا هم انقلاب سلامی نیاز به قربانی داره و بنده حقیر حاضرم برای حفظ کیان اسلامی و انقلاب اسلامی و ارزشهای والای حضرت امام  جان ناقابلم را فدا کنم. حرفهایی در سینه ام گیر کرده که چند ساله میخواستم با مردم درمیان بگذارم. ولی امروز ده درصد ان را بیان می کنم این اختلاسها و فسادهای مالی گسترده از یک ناحیه سرچشمه می گیرد. جای دوری هم نیست همین ساختمان بغل منشا فساد است. من نماینده 80 میلیون انسان هستم ولی کسی که ادعای نیابت امام زمان را دارد جرثومه فساد است . همه مفاسد کشور از یک شخص که قدرت مطلقه دارد سرچشمه گرفته است. کسی که در ارس امور کشور است بلا نسبت شما به اندازه یک گوسفند هم نمی فهمد و نمی تواند کشور را اداره کند ولی با زد و بند وشارلاتانیزم روی کار امده و داره کشور را به قهقهرا می برد هرجا بنده نوعی میخوام شکوفایی ایجاد کنم با مانعی بر میخورم که از دفتر همین جرثومه مطلقه بیرون امده و اجازه ابادانی به هیت دولت نمی دهند و سنگ می اندازند و هزاران میلیارد دلار اختلاس می کنند . اگر این گوسفند به جای این اقا در راس امور بود وضعیت کشور بهتر از امروز بود والسلام »
 
طنز / نوشته داریوش اریایی
 در صورت انتشار این نوشته در سایتهای دیگر به منبع اصلی ( وبلاگ پرشیا رویال ) اشاره کنید.