۱۳۸۹/۹/۱

احمدی نژاد برای گسترش سنت حسنه نکاح با دختر 16 ساله رحیم مشایی ازدواج کرد


به گزارش کیهان قهوه ای دکتر احمدی نژاد در راستای ترویج سنت الهی پیامبر اسلام و کاهش سن ازدواج و تشویق دختران برای ازدواج در سن 16 سالگی با دختر اسفنددیار رحیم مشایی ازدواج کرد . 
 شب گذشته اقای دکتر احمدی نژاد در کنار سفره عقد همراه با دختر 16 ساله رحیم مشایی که چادر سفیدی بر سر داشت به خبرنگاران مستقر در بیت اقای احمدی نژاد در نارمک گفت : 
« بنده خدواند را شاکر هستم که الگوی مطلوبی برای جوانان هستم و توانستم با این ازدواج فرخنده  فرهنگ اصیل اسلام را به جوانان معرفی کنم . بنده امشب امام زمان را در مجلس عروسی دیدم . این یک ازدواج الهی است و خانم  اول بنده هم کاملا با این ازدواج موافق هستند. »
 دختر 16 ساله رحیم مشایی نیز با ابراز خرسندی از نکاح با دکتر محمود احمدی نژاد گفت : 
« هیچ کس محمود نمی شود . من وقتی محمود رییس جمهور شد عاشق ایشان شدم و در تمام  این مدت نیز ایشان به من علاقه مند بود ولی بروز نمی داد . خوشحالم با ایشان نکاح کردم  .»
 اقای رحیم مشایی نیز که مشغول توزیع میوه و شیرینی به میهمانان بویژه امام زمان بود گفت : 
« دکتر احمدی نژاد پنج سال پیش به خواستگاری دخترم امد که خدا را شاکرم که به مدد امام زمان شاهد ازدواج دخترم با اقای دکتر هستم . »

صندلی خالی زیر برای امام زمان گذاشته شده است .




توضیح عکس : (( چون امام زمان  دیده نمی شود عکسی هم دیده نمی شود ))


احمدی نژاد  به صورت اختصاصی به خبرنگار کیهان قهو ه ای گفت : 

« مشکل کشور ما ازدواج جوانان است من و تو خبرنگار  چه مربوطه کی با کی ازدواج می کنه و دولت هم نمی زاره . دولت باید در ازدواج مداخله کنه و دختران باید در سن 9 سالگی به سنت پیامبر اسلام نکاح کنند . ان شالله که این ازدواج فتح البابی برای ازدواج های دیگر باشد .  ...»