۱۳۸۹/۸/۲۲

احمد جنتی با ارسال نامه اعتراضی به نظامیان میانمار ,آزادی آنگ سان سو چی فتنه گر برمه ای را به شدت محکوم کرد

به گزارش کیهان  قهو ه ای  , ایت الله احمد جنتی با ابراز نگرانی شدید عصبانیت خود را از ازادی انگ سان سوچی  فتنه گر برمه ای نشان داد و با ارسال نامه ای  به سران نظامی برمه , ازادی آنگ سان سو چی را محکوم  کرد و آن را در ادامه شیطنت های صهیونیسم بین الملل و با حرکتی ددمنیشیانیه  امریکایی توصیف کرد  که موجب پررو شدن فتنه گران دیگر کشورها می شود  . در ادامه نامه جنتی به سران نظامی برمه آمده است که از شیوه های بسیار مترقی جمهوری اسلامی یاد بگیرید و از دادن مرخصی به  زندانیان فتنه گر به شدت خود داری کنید و فشار را برانها زیاد کنید .

 متن نامه احمد جنتی به سران نظامی برمه ( میانمار )  به گزارشاختصاصی کیهان قهو ه ای :

 بسم رب الجبار خناس و الحباس 

 برادران کمونیست نظامی  برمه عزیز  توقع رژیم جمهوری اسلامی ما از شما بیشتر ازاین حرفها بود. این چه حرکتی بود که کردید ازادی فتنه گری در حد آنگ سان سو چی که  ملت برمه را به ازادیهای  نزدیک به غرب فرا می خواند  در این شرایط روز به روز  رژیمهای چون جمهوری اسلامی و رژیم نظامیان برمه  با فشار حقوق بشری غرب مواجه هستند بسیار خطرناک است . باید فتنه گران را به شدت سرکوب کرد و تحت فشار قرار داد و به هیچ وجه کوتاه نیامد . بنده خون گریه کردم که این فتنه گر  را ازاد کردید .  اگر اینها ازاد بشوند در ادامه حرکتهای ددمنشیانه خود حرکت می کنند و کشور را به  صهوینستها می دهند .  
چنانچه در این زمینه تجربه ندارید برادران گمنام اطلاعاتی خود را برای اموزش لازم برای برخورد با فتنه گران می فرستیم  که فتنه گران برمه ای را قلع وقمع کنید .  ما حتی میزان وثیقه زندانیان سیاسی را به 500 میلیون تومان معادل 500 هزار دلار کردیم که عمرن بتوند تامین کنند . 
 این است روش حفظ حکومت  باشد که درس بگیرید و این فتنه گر را به زندان بازگردانید که دل ایت الله خامنه ای نیز خون شده  نکنید این کارها را .
 ان شاالله نسل فتنه گر از شر بشر حذف بشه