۱۳۸۹/۸/۱۵

خامنه ای برای بازپس گیری رساله اش مخفیانه به قم سفرکرد ( گزارش اختصاصی از سفر خامنه ای به قم )



به گزارش کیهان قهو ه ای  حضرت ایت الله خامنه ای که پس از سفر رویایی ده روزه به قم دیروز به صورت مخفیفانه تهران را به مقصد قم طی الارض کردند و دیدار مجددی با مراجع قم هرچند کوتاه  داشتند . از جمله اهداف این سفر بازپس گیری رساله شان بود که در بیت حضرت  ایت الله نوری همدانی جا مانده بود . ایت الله العظمی سید علی خامنه ای این رساله را به قصد انتشار در قم برده بود که فضا برای به شدت میکروبی قم مانع از اعلام مرجعیت و انتشار رساله معظم علیه شد . 


دیدار صمیمانه ایت الله خامنه ای با ایت الله نوری همدانی سر موضوع بازپس گیری رساله سید علی خامنه ای




ایت الله خامنه ای در این سفر مخفیفانه برای اینکه مردم شریف و ولایت مدار قم به زحمت نیفتند و از کار و زندگی غافل شوند و مانند سفر ده روزه شهر قم تعطیل شود به صورت اختصاصی به خبرنگار کیهان قهو ه ای اعلام کردند : 
 « بنده بدن علیلی دارم و ون سواری به من نمی سازد و و استقبال های میلیونی در طی مسیر حرکت  را خیلی دوست دارم ولی چه کنم که بدن علیلی دارم و دکتر گفته زیاد  ون سواری نکنم و باید بی ام وی سوار شوم . »
ایشان ادامه دادند : 
«با توجه به میکروبهای فتنه که در شهر قم شایع شده است فرصت نشد رساله ای که یک عمر حسرت انتشارش را داشتم را برای خلق الله منتشر کنم و در بیت ایت الله نوری همدانی جا گذاشته بودم که پس از رسیدن به تهران متوجه شدم از قم نیاوردم و امروز هم برای پس گرفتن رساله ام به شهر مقدس قم امده ام »
  
 پس از دریافت رساله  حضرت ایت الله خامنه ای به صورت ناشناس در شهر قم چرخی زدند  . ایشان به صورت ناشناس در حوزه عملیه قم  حضور یافتند و در جلسات حوزی شرکت جسته و معلومات خود را به اساتید نشان دادند که موجب شگفتی توامان اساتید و طلاب  حوزه علمیه شد . ولی هیچ کس متوجه نشد این همان اقاست .


در پایان ایت الله خامنه ای  رساله در بقل به تهران بازگشت