۱۳۸۹/۹/۴

آیت الله علم الهدی با اشاره به سریالهای فارسی وان گفت : کلمبیایی ها هم به نحو احسن صیغه می کنند


 ایت الله علم الهدی در مراسم «حماسه جهانی غدیر , برای بشریت » در مشهد به مقام شامخ حضرت علی (ع)  در جهان اشاره کرد و بیان داشت : « اگر حب علی نبود این کشور ( ایران ) تا کنون در بلایای طبیعی و غیر طبیعی نابود شده بود و مالک حقیقی ایران ائمه عطار  هستند . » 

 علم الهدی در بخش دیگری افزود : « بنده  برای مقابله با جنگ نرم چندی است شبکه های ماهواره ای صهیونیستی فارسی وان - پی ام سی - جم تی وی - من و تو  را مشاهده  کرده ام تا با اصول کار این شبکه های صهیونیستی آشنا شوم و بتوانم راهکاری برای مقابله با ابزارهای رسانه ای صهیونیستی ترسیم کنم . 
 بنده با مشاهده سریالهای کلمبیایی متوجه نزدیکی بیش از حد فرهنگ اسلام با فرهنگ کلمبیا شدم . جدا از برهنگی زنان سریال های کلمبیایی که ریشه در هالیوود  و استعمار دارد .فرهنگ مردمان کلمبیایی بسیار به فرهنگ اسلامی نزدیک است . 
 تا انجایی که بنده مطالعه داشتم و با اندیشمندان کلمبیایی و اسقف های کلمبیایی مناظره داشته ام و سریالهای فارسی وان را دیده ام متوجه شدم که حتی کلمبیایی ها هم صیغه می کنند  و بسیار امر رایجی است و به نحو احسن صیغه موقت می کنند .»
علم الهدی افزود : «بعد یکسری فتنه گر با صیغه در ایران مخالفت می کنند  در حالیکه این سنت الهی در بلاد کفر به اجرا گذاشته می شود .بنده با مشاهده سریال فری جلیتو  - ویکتوریا - آنالیا - همسایه ها - مونس و مونس - سالوادور - و... به این نتیجه رسیدم که مردم کلمبیا هم به نوعی مسلمان متعصب هستند و صیغه را به نحو احسن انجام می دهند . 
 فری جلویتو  خودش محصول صیغه است . 
سالوادور  خودش قبل از ازدواج با ایزابل زنی را صیغه و بچه دار شده بود .
شوهر ویکتوریا منشی خود را صیغه کرده بود و بچه دار شده بود . 
 در همسایه ها  اسکار جسیکا  را صیغه کرده  بود و بچه دار شده است و البته جسیکا در صیغه قبلی اش از رودلفو حامله شده بود و حکم شرعی این بود که عده نگه می داشت و به عده به صیغه اسکار در می امد . 
مونس هم همزمان دو زن صیغه ای داشت  »

پ و ن : این نوشته طنز در راستای جنگ نرم با  ایت الله علم الهدی نگارش شده است که علاقه مند به جنگ نرم با وبلاگ نویسان است