۱۳۸۹/۱۰/۱

احمدی نژاد هوای شهر تهران را برای شهروندان تهرانی سهمیه بندی کرد


به گزارش خبرنگار کیهان قهوه ای دکتر احمدی نژاد  از یارانه ای شدن هوای شهرتهران خبر داد.هوای شهر تهران سمیه بندی شد .
دراین طرح که بعد از طرح هدفمند سازی یارانه ها  به اجرا گذاشته می شود .  هوای شهر تهران سهمیه بندی شده و در اختیار عموم شهروندان تهرانی قرار می گیرد . 
 دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه دم و بازدم اهالی شهر تهران الوده کننده هوای شهر تهران است و اصلا زیبنده پایتخت امام زمان نیست افزودند : 
« بنده با کار گروهی از ترکیب شهرداری و وزارت کشور و جهاد سازندگی به این نتیجه رسیدم که چاره ای برای جیره بندی هوای تهران نداریم . این شهر ( تهران ) پایتخت امام زمان   و نایب امام زمان است و نباید اجازه بدیم امام زمان ونایب امام زمان  در هوای الوده تنفس کنند . ما برای سلامتی امام زمان دعا می کنیم و صلوات می فرستیم و از این طرف هوا را برای ایشان و نایب بزرگوارش الوده می کنیم . این طور نباشد که به ضرر امام زمان و نایبش تمام شود . الان سه میلیون نفری در این شهر (تهران ) زیادی هستند . مشکل بازدم شهروندان فتنه گران مرفه  است که هوا را الوده می کنند . این قشرفتنه گران باید تهران را ترک کنند . حالا که ترک نمی کنند  با کارشناسی صورت گرفته شده مقرر شده بعد ازاجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها  هوای شهر تهران نیز به صورت هدفمند سهمیه بندی شود و اینجوری نباشه آن قشر مرفه بی درد این همه اکسیژن مصرف کنه و ان بسیجی عزیز در جنوب شهر در ترافیک بازدم ان قشر مرفه فتنه گر را مصرف کند . ما بدنبال عدالت هستیم . هوای شهر تهران متعلق به حضرت امام زمان است متعلق به نایب برحقش در خیابان پاستور است . الانه وضع در خیابان پاستور به قدری فجیع شده که ما از نهاد ریاست جمهوری مقر ولی امر مسلمین جهان را که 20 متر با ساختمان ریاست جمهوری فاصله داره اصلن نمی توانیم ببینم .  این یعنی فتنه  یعنی خس و خاشاک جوری برنامه ریزی کردند که هوای فتنه گر خس و خاشاکی به هوای بیت رهبری ضربه بزنه  ...»

دکتر احمدی نژاد دراخر گفت : « در این طرح قشر مرفه باید روزانه بیست ساعت نفسش را حبس کند وتنها 4 ساعت حق تنفس دارند و حق ندارد  از هوای شهر تهران استفاده کند . و در قشر مستضعف بسیج روزانه 25 ساعت حق استفاده از هوای تهران را دارد . »