۱۳۸۹/۹/۱۴

وقتی تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی سریالی سی میلیارد تومانی برای مختار ثقفی می سازد اعراب هم اسم جعلی بروی خلیج فارس می گذارند


کشور امارات متحده عربی در سال 1971 از انگلیس استقلال یافت  و در اسناد واگذاری جزایر سه گانه به ایران بر نام persian gulf امضا کرد و تا سال 1979 که بلوای  57 در ایران شکل گرفت , اعتراضی به قرارداد  واگذاری سه جزیره ایرانی نداشت . پس از انقلاب اسلامی رهبران جمهوری اسلامی  بر اسلامیت تاکید می کردند و کسی را شهید می پنداشتند که برای اسلام بجنگد و کشته شود نه برای خاک ایران . 
 مشکل از حاکمیت جمهوری اسلامی است که علاقه ای به  ایران ندارد و بعد از 32 سال  , جنگهای اعراب بادیه نشین  حجاز اهمیت دارد و هر ساله میلیارد ها دلار در سازمانهای تبلیغات اسلامی  و وزارت ارشاد و صداو سیمای جمهوری اسلامی و دیگر  نهادهای انقلابی  خرج تبلیغات مذهبی شیعه می کند و به ایرانیت توجهی ندارد .  هر ساله تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی سریالهای از تاریخ اعراب بادیه نشین حجاز می سازد و در اخرین سریال جنگهای اعراب بر سر خلافت  فیلمی  از  جنگها و جنایات مختار ثقفی با نام مختار نامه ساخته اند که هزینه تولیدش  بیش از 30 میلیون دلار ( 30 میلیارد تومان ) است . 



 در عرصه بین الملل هم جمهوری اسلامی بدنبال شرارت است و اعتراضی به تحریف نام خلیج فارس نمی کند  . برای نمونه جمهوری اسلامی  به کشور چین  که برگزارکننده بازیهای اسیایی که اسم خلیج فارس را برای خوشایند اعراب تحریف کرد هیچ اعتراض رسمی و دیپلماتیکی انجام نداد . 
 این در حالی است که احمدی نژاد که  مدعی است رییس جمهور ایران است زیر تابلوی جعلی نام خلیج می نشیند و با سران همکاری خلیج دست می دهد. 
 همه کشورهای عربی که سالانه میلیونها دلار از جمهوری اسلامی دریافت می کنند  هم از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده می کنند . حسن نصرالله ایران را یک کشور عربی می داند که رهبرانش سید و نواده محمد بن عبدالله هستند .
 وقاحت به جایی رسیده که  نیروی دریایی امریکا هم از اسم جعلی برای خلیج فارس استفاده می کند . قطر برای تبلیغ جام جهانی 2020 از نام جعلی استفاده می کند . بی بی سی عربی و شبکه های سرویس های خارجی کشورهای غربی از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده می کنند . 
ایا  کوتاهی  جمهوری اسلامی  و علاقه نداشتن جمهوری اسلامی به ایران ,  دلیل اصلی برای حمله گسترده در حریف نام خلیج فارس  نیست ؟