۱۳۸۹/۹/۱۱

جمهوری اسلامی نامزد برگزاری جام جهانی فوتبال 2322 میلادی شد



 310 سال بعد

 در کمال شگفتی فیفا از تایید نامزدی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مسابقه جام جهانی 2322 خبر داد . شانس جمهوری اسلامی را درباره میزبانی  جام جهانی 2322  بیش از صد در صد توصیف کرد . 

 در همین حال سید حمید  سعید لو نبیره سعید لوی بزرگ   که در دوران با شکوه ریاست جدش  که حماسه ساز بازیهای اسیایی گوانجو بود  و توانست  در اعتراض به  چین  که خلیج فارس را با اسم جعلی خلیج تازی  معرفی کرده بود   رتبه چهارم کسب کند و مشت محکمی بر دهان  چین و اعراب  بزند , به خبر نگار کیهان قهوه ای گفت : 

« بلاخره تلاش 340ساله انقلاب اسلامی  و جد بزرگوارم  سعید لوی بزرگ  که دوره  مرحوم حضرت  حجت الاسلام والمسلمین العظمی  سید علی خامنه ای وپرفسور دکتور مهندس  احمدی نژاد   حماسه ساز شد به تحقق پیوست و توانستیم برای اولین بار بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی  نامزد بازیهای جام جهانی شویم  و بزودی میزبانی رسمی می شود . خود سب پلاتر که سیصد و سی و سه  سال سکاندار فیفاست به ما قول دادند که امشب اسم جمهوری اسلامی بعنوان میزبان رسمی 2322 جام جهانی فوتبال  خواهد شد .»

رییس انقلابی وزارت تربیت بدنی و نرمشهای  همگانی  بسیجی وار ولایت مدار در ادامه گفت :
«ما پیش شرط هایمان را به فیفا ذکر کردیم و از انها خواستیم به اصول دموکراسی خواهانه جمهوری اسلامی احترام بگذارد و چنانچه اسراییل به جام جهانی راه یافت به جایش تیم مظلوم و در بند  فلسطین  به مسابقات فرستاده شود . و در صورتیکه  امکان دارد ما 50 تیم شرکت کننده را انتخاب کنیم که باز قبول کردند .
 به فیفا گفتیم ورود زنان بدحجاب ممنوع است و اصلا هم زنان حق حضور در جایگاه تماشاچی را ندارند  که باز هم فیفا موافقت کردند . »

به گزارش خبر نگار کیهان قهوه ای با  امشب  در سوئیس میزبان مسابقات جام جهانی 2322 مشخص خواهد شد .
 .