۱۳۸۹/۱۰/۸

هیئت دولت , یوم الله 9 دی را «روز ملی ساندیس » در تقویم رسمی کشور به تصویب رساند


به گزارش شیعه انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت دکتر احمدی نژاد در نشست فوق العاده هیئت کابینه دولت که به تصویب  صد درصد هیئت وزیران رسید مقرر شد روز نهم دی ماه در تقویم کشور به نام روز ملی ساندیس و  یوم الله  بیعت با ساندیس علی خامنه ای درج شود تا هر ساله نسلهای بعدی با یاداوری یوم الله ساندیس  این حماسه که بر اساس ساندیس پایه ریزی شده است را گرامی بدارند. 
 در تشریح  یوم الله 9 دی روز جهانی ساندیس در تقویم تاریخ جمهوری اسلامی امده است  که :
«همانا ساندیس همه مشکلات نظام را حل می کند . این ساندیس است که نظام اسلامی  را زنده نگه داشته است . تا ساندیس داریم غم نداریم .به برکت ساندیس جمهوری اسلامی توانست فتنه سال 88 را پشت سر بگذارد و نیروی ساندیس موج عظیمی را در دعوت به رهبری در  یوم الله 9 دی به خیابان کشید . سلام الله بر ساندیس خوران هرجایی که با کمک ساندیس حماسه افریدند .»

کارتون از نیک اهنگ با اندکی تغییرات

 حضرت ایت الله ساندیس علی خامنه ای دامت نکبته نیز با یاداوری این روز گفتند : 
« فتنه گران از ساندیس بدشان میاید و شما مردم ولایی را ساندیس خور بی غیرت معرفی می کنند ولی بدانید خوردن ساندیس در مراسمات بویژه ساندیسی که در 9دی خورید از ساندیسی که امام در ابتدای انقلاب به شما داد حلال تر است . الله یاور ساندیس مداران ولایی است . و با صحبتی که با دکتر احمدی نژاد داشتم به هیچ وجه یارانه ساندیس حذف نخواهد شد .لاکن یارانه ساندیس از اعم واجبات حفظ نظام است . »