۱۳۸۹/۱۰/۵

در راستای هدفمند سازی , تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای کشور بوتان به میدان می رود

 
پس از سامان طهماسبی فرنگی‌کار تیم ملی ایران که با تابعیت جمهوری آذربایجان در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ مسکو شرکت کرد، محمدرضا آذرشكيب نیز با شرکت در مسابقات كشتی آزاد قهرمانی كشور آذربايجان، موفق به کسب رتبه اول شد.( رادیو فردا )

 به گزارش کیهان قهو ه ای در این خصوص سعید لو رییس سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی با تایید این خبر گفت : 
« بحث هدفمند سازیها ادامه دارد و در عرصه ورزش نیز هدفمند سازی به بهترین شکل ادامه می یابد و ما توانسته ایم به هدفمند سازی های چشمگیری دست یابیم . همانطور که مستحضر هستید ورزشکار خرج دارد و ما پول مفتمان را باید در لبنان و غزه و اکوادور و جزایر قمر خرج کنیم و چیزی دیگه برایمان باقی نمی ماند خرج ورزش ایران بکینم و بهترین راهکار صادر کردن ورزشکار به خارج کشور است برای همین ما روشی پیاده کردیم تا جوابگوی بخشی از نیازهای ورزشکاران باشد برای همین ما ورزشکاران را به کشورهای دیگر به صورت هدفمند صادر می کنیم تا علاوه بر درامد برای ورزشکار پولی هم گیر ما بیاد تا در غزه خرج کنیم . و این حرکت به لظف الله ادامه خواهد داشت . »
سعید لو درباره پناهندگی محمد رضا شکیب به کشور جمهوری اذربایجان گفت :
« درمورد  محمد رضا شکیب نیز ما دو دو تا چهار تا کردیم دیدیم کشتی گیر زیاد داریم و محمد رضا شکیب زیادیه برای همین فرستادیمش جمهوری اذربایجان پیش سامان طهماسبی که تنها نباشه  و یه پولی هم گیر خودش و سازمان تربیت بدنی بیاد . ان شالله که رسانه ها جنجال درست نکنند . »
 سعید لو در اخر گفت : 
« این که چیزی نیست بزودی در راستای هدفمند سازی  تیم فوتبال  بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران را به کشور بوتان قرض می دهیم تا برای کشور بوتان به میدان برود و بازی کند . »