۱۳۸۹/۴/۷

عملیات کربلای 78 با موفقیت در در خاک امریکا انجام شد




این عملیات در راستای ازاد سازی مردم شریف نجیب فهیم و غیره امریکا به فرموده دکتررر محبوب احمدی نژاد دیشب صورت گرفته است . سپاه پاسداران در این عملیات تعدادی از شهروندان در ظلم وستم استکباری  حاکمان جبار و خدا نشناس امریکا را نجات دادند .
عملیات کربلای 78 با رمز (( یا مهدی بزن پس کله اوباما ) اغاز شد و دلاور مردان همیشه جان بر کف غیور مرد ولایت پرست اسلامی سپاه پاسداران شعبه امریکا توانستند چند فقره امریکایی زیر شکنجه های استکباری قرار گرفته بودند را نجات دهند .
سر دار رفته عزیز جعفری در تشریح دستاوردهای این عملیات گفت :
الحمدالله برادران و خواهران کماندوی سپاهی ارزشی ما در خیابان لوس انجلس چند نفری که مورد ظلم شدید کاپیتالیستی قرار گرفته بودند را از سطح خیابان جمع اوری کرده وبه امریکای لاتین کشور دوست برادر کمونیسم خوبمان هوگو چاوز صاحب ونزوئلا برده شد و همکنون در حال پذیرایی هستند.
وی ادامه داد این افراد در سفر قبلی دکتررر ا.ن به امریکا نامه ای به دکتررر داده بودند و درخواست کرده بودند انها را نجات دهند .این عملیات با هدف ازادی مردم امریکا از جمهوری ننگین امریکا صورت گرفت و به فضل الهی با رهنمودهای مقام عظمی ولایت فقیه مطلقه و دکتررر ا.ن در عملیات های بعدی تمام ساکنین امریکای شمالی نجات داده می شود و در عملیات کربلای 8960 امریکا را با بمب اتمی نابود خواهیم کرد . در مرحله بعد اروپا را ازاد خواهیم کرد ولی اولویت با توجه به نامه های میلیونی ارسال شده به دکترر ا.ن با امریکاست .
 دکترر سر دار رفته عزیز جعفری در توضیحات دیگر گفت : 
هدف از نامگذاری  کربلا در چنین عملیاتی حدیث ( کل الارض کربلا و کل الیوم عاشوراست ) که با توجه به جهان بینی  اسلامی شیعی ولی فقیهی ما همه روزها ی عالم و همه جهان کربلا محسوب می شود و با این دید می توان کار نا تمام امامان معصوم را به رهبری ولی امر مسلمین جهان به رهبری حضرت ختمی مرتبت جمهوری اسلامی ایت اللله خامنه ای  جهان را از لوث یزدیان زمانه از قبیل سران جبار امریکا انگلیس اسراییل نجات داد .