۱۳۸۹/۳/۱۱

خامنه‌ای جواب روسیه را داد ‌: روس‌های عزیز دوستی و مودت برای من مهمتره


خامنه ای جواب روسیه را داد : روس های عزیز دوستی و مودت برای من مهمتره


 












عکس حضور پوتین در محضر مسیح زمان


خامنه ای ولی فقیه مطلقه جمهوری اسلامی که از روسیه گلایه داشت و از جنگ لفظی بین احمدی نژاد و روسیه یاد کرد و گفت  :
روسهای عزیزشما که اینجوری نبودید . یادتونه سر تقسیم خزر که پوتین جان به تهران امدند وان همه شور و هیجان به پا کردند. ما یک هفته تهران را به خاطرش تعطیل کردیم . نتیجه گرفتیم که خزراصلا  مال ایران نبوده است و ما اشتباهی تو حاشیه خزر قرار گرفته ایم و سهمی هم نداریم و همه نفت وگازش برای شماست . به الله واحد قسم که ماهیهای خاویاری خودشون میان تو ساحل ما وگرنه ما خاویارنمی خوایم واصلا نمی خوریم . دوستی برای من مهمتره .
ان روز که پوتین که از مدودیف درایتمند تر است در حضور ما نشست و چه جو صمیمانه ای شکل گرفت و گفت شما چقدر شبیه حضرت مسیح هستید و الله می داند که ملت ایران چقدر خوشحال بودند تا پوتین به ایران امده است . خطاب من به پوتین است که دوتا پیرن از مدودیف جان بیشتر پاره کرده است و سرد وگرم دنیا را چشیده است و حضرت مسیح را در من متجلی دیده است .  واللاه  ما تو زمان پوتین از این مشکلات نداشتیم همانطور که می دانید امریکا به خصوص شخص اوباما که به دورغ برای ما نامه می نویسد و میگوید ( مسلمانم  شما رهبرید بیا دوست بشیم ...) ولی دورغ میگه این نامسلمون که همه اش بدنبال شرارت است  واین فتنه هم زیر سرامریکاست  . ولی از شما توقع بیشتری می رفت تا جلوی این نابخردی را بگیرید همینطور که من جلوی احمدی نژاد را می گیرم تا دیگه اتش شعله ورتر نشه . ان شا الله که با درایت خاص خودتان که همیشه زبانزد ملت ولایت پرست ایران و ملت روسیه فخیمه است را بار دیگر دررافت شما را  این قضیه شاهد باشیم و الله شاهده که شبها از این قضایا تحمیل شده غرب بین دوکشور خوابم نمی بره . بیایید بار دیگر دوستیمان زبانزد دنیا شود و غرب روسیاه شود . منافع ما متعلق به شماست البته هیچی جای دوستی را نمی گیره 


والسلام سیدعلی خامنه ای 

در خودنویس منتشر شد