۱۳۸۹/۳/۱۶

دعوا سر لحاف ملا یا خط سبز خمینی


خط امام چیست ؟و چه کسانی بروی خط امام  گام بر می دارند و اصلا چه کسی خط امامی است و چرا خط امام دریکی از  اخرین شعبه هایش  سبز شده است . اخرین اخراجی از خط امام کیست و مسیر خط امام از کجا اغاز شده است و به کجا می رسد .
تاز گیها دعوا بین گروهها و شخصیتها درباره خط اصیل امام در گرفته  و هر کدامشان دیگری را از خارج شدن از خط مقدس متبرک ومنورالاانوار  امام متهم میکنند .
خط امام خطی بود که از 13 ابان 58 و اشغال سفارت امریکا اغاز شد و دانشجویان خط امام در راس اشغالگران سفارت امریکا بودند و رفته رفته این خط پر رنگ شد و هرکی می خواست کاره ای باشد و ازش حساب ببرند باید روی خط امام راه می رفت . این خط با مرگ سید روح الله خمینی نابود که نشد هیچ بلکه فرقانی شد یرای گروههای درگیر موسوم به اصلاح طلب  با اصولگرا  مجمع روحانیون با جامعه روحانیت و....
حتی  برادران افغانی چندی پیش هم شعبه خط امام افغان را تاسیس کردند و مشروح این خبر در خودنویس امده است



 خط امام  که شامل اصول و مرام خمینی کبیر است بارها رنگ عوض کرده است و چندیست به رنگ سبز هم به رنگها افزوده شده است . سبزالهی ها از این رنگ  خیلی خوششان می اید ودلشان نمی اید  میر حسین موسوی را که در گفت و گوی صریح کلمه با خودش  پیرامون ابعاد شخصیتی امام خمینی نارحت کنند و برای همین سبزالهی ها شعبه جدیدی از خط امام را درکنار خط امام حزب الهی ها  ,اصولگریان , فراکسیسون اقلیت مجلس و  خط امام افغان  بوجود اورند . خط سبز امام تمامیت خواه است قصد مصادره ارا واندیشه گهربار سید روح الله خمینی را برای خودش دارد  وهمین باعث تشدید دعوا سر لحاف ملا خمینی شده است .


سید روح الله خمینی بقدری مواضع روشن وخوبی  درباره  حقوق بشر و موارد خاص الهی  دارد که حتی سبزالهی ها هم دل در گرو سید روح الله دارند و از اینکه شعبه جعلی و معجول ساندیس علی (خامنه ای ) اندیشه عالی و فوق مدرن خمینی را برای خودش بردارد ناراحت هستند و از برادر مکتبی سابق میر حسین (اصلاح طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح طلب  سال پیش ) و طلحه نما امروز خواستند که انها را هم درشمار خمینی مداران به حساب اورد و اعلام کند تنها شعبه خط امام شعبه خط امام سبز است و این خط مسئولیتی در برابر دیگر شعبه ها ندارد و یگانه مرجع اصلی و واقعی خط امام است .
خط امام که یک سرش به گورستان بهشت زهرا و سر دیگرش در جهنم است .هنوز قربانی می گیرد واخرین قربانی نوه امام خمینی  اقای سید حسن خمینی فرزند یادگار امام است . که از سر خط در گورستان بهشت زهرا و سر قبر بابا بزرگش از خط امام بیرون انداخته شد و موجب تکابیر شبانه در پی این هتک حرمت شد ولی سبزالهی ها در اخر گفتند :

روح منی بت شکنی سید حسن خمینی 
عزا عزاست امروز سیدحسن خمینی پیش سبزاست امروز 

ارسال شده به خودنویس