۱۳۸۹/۳/۲۲

خامنه ای از بیانیه موسوی کروبی حمایت کرد و گفت : بچه ها مچکرم


برادر انقلابی خط سبزامامی میرحسین موسوی به همراه برادر انقلابی تر مهدی کروبی 48 ساعت مانده به راهپیمایی 22 خرداد به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در یک بیانیه مشترک که مو را برتن دشمنان انقلاب به لرزه انداخت و در یک حرکت متحیر الوصف که به عقل هیچ بنی بسیجی هم نمی رسید اعلام کردند :

( اکنون در حالی که ۴۸ ساعت به زمان پیش بینی شده برای راهپیمایی باقی نمانده است با عنایت به گزارش نمایندگان احزاب اصلاح طلب و نیز جهت حفظ جان و مال مردم اعلام می داریم راهپیمایی پیش بینی شده برگزار نخواهد شد. بدیهی است با سابقه سیاه یک سال گذشته در سرکوب معترضانی که تنها جرمشان طلب نمودن رأی خود به شیوه ی مسالمت آمیز بود و همچنین اخبار رسیده از سازماندهی مجدد افراطیون و سرکوبگران در جهت یورش به مردم بی دفاع و مظلوم، از مردم و معترضان می خواهیم خواسته و مطالبات به حق خود را از مجاری کم هزینه تر و موثرتری دنبال کنند.....

والسلام علی من اتبع الهدی
مهدی کروبی و میرحسین موسوی )


در همین راستا در پی انتشار این بیانیه که  در یک  سال گذشته و در کل 600 بیانیه موسوی و بیانیه های کاملا مستقل کروبی  در جهت اگاهی رسانی به ملت مظلوم فلک زده ایران  مثمر ثمرتر از این بیانیه مشترک وجود نداشته است . یک نفر ولایت فقیه مطلقه  که طبق قوانین اسلامی صاحب جان مال و ناموس مسلمانان جهان البته تا انجا دستش برسد ( فعلا ممالک محروسه جمهوری اسلامی ایران  وبخشهایی از اروپا برای ترور و ادم کشی  ) اعلام فرمودند :


سلام علیکم
بنده زیر بار بدعتهای غیر قانونی نمی روم  وتا کنون نرفته ام و نخواهم رفت  . بنده بدن علیلی دارم  ولی با همین علیلیت هرکی زورازمایی خیابانی کنه دخلشو میارم .
اینجانب به عنوان ولی فقیه مطلقه جمهوری اسلامی کمال تشکر را از برادران  موسوی  و کروبی دارم و از اینکه به فکر جان ومال وناموس  موالیان من هستید  مچکرم . اگر این سبزها را  ول کنید و بگویید دیگر سبز نیستید و این سبزها را پخش وپلا کنید و تجمعی دیگر هیچ جا صورت نگیرد  قول می دهم دور بعد برایتان جبران کنم و از نظر من دور بعد  شما رییس جمهور هستید و بروید برای دوره بعد برنامه ریری کنید .

سید علی خامنه ای  


این نوشته  با فرض بدترین و بدبینانه ترین  احتمال  نوشته شده است و  نقدی  در قالب طنز است  . به امید پیروزی و ازادی ایران v

همین نوشته درخودنویس