۱۳۸۹/۵/۲

دکتورر احمدی نژاد با استناد به این عکسها خود را ولی فقیه معرفی کرد



از آنجاییکه تازگیها ولی فقیه همان رسول الله والله محسوب می شود . امیرالمونین احمدی نژاد نیز اعلام کرد :
مدرک ولی فقیه شدنش را از حوزه علمیه کشور استکبار ستیز مالی دریافت کرده است وچند عکس زیر بعنوان سند نشان داد و گفت : دکتورر امیرالمومنین سید المحمود الاحمدی نژاد است .
دکتورر احمدی نجاد در ادامه اعلام کرده است :
از آنجاییکه هاله نور دارم از تمامی ولی فقیه ها برترهستم  به جز ولی فقیه مطلقه سید العلی خامنه ای  (مقلب به حضرت عظمی  خ . ر ) که اوستای من محسوب می شود ولی بزودی شاگرد از اوستا می زنه جلو .
دکتوررر سید المحمود امیرالمومنین احمدی نجاد ضمن تشریح نام جدید خود گفت :
دکتورر که مشخصه دکتوررا دارم .  سید هم که این اواخر  فهمیدم بابام سید بوده نه اینکه فکر بد بکنید .المحمود هم که از بچگی محمود صدام می زدند . امیرالمونین هم که مردم و حوزه علمیه ضد امپریالیسمی مالی بهم پیشکش کردند . الااحمدی هم یعنی محمدی . نجاد هم به معنای نجات است که من نجات دهنده جهان هستم و قرار است در مرحله اول امریکا و در مرحله بعد اروپا را نجات دهم و اگر وقت کردم مردم ایران را بدبخت تر کنم تا امام زمان که در مرحله بعد خودم هستم ظهور کنم . دعا کنید تا سه سال اینده ظهور کنم شاید این جمعه بیایم . وآن  وقت می شوم :
(( الاامام زمان دکتورر امیر المونین سید الولی الفقیه کبیره المحمود الااحمدی نجاد ))