۱۳۸۹/۴/۲۰

اولین جلسه دادگاه موش لاک پشت و کرم به جرم جاسوسی برای ناسا برگزار شد

ط

پیشتر در اخبار امده بود که سفینه امید بر توسط جمهوری اسلامی به فضا پرتاب شده بود که همزمان با این رویداد تاریخی که لرزه بر اندام ددمنشان غربی انداخت و حماسه 22 بهمن شکل گرفت که لرزه را بیشتر کرد و فردای 22 بهمن چند عکس جعلی و مونتاژ در خراب کردن حماسه میلیونی در اینترنت پخش شد که خیلی سریع عاملان و مزدوران این حرکت غیر انقلابی کشف شدند و سرانجام دادگاه برگزار شد در این دادگاه متهمان ردیف اول لاک پشت که عکس مجعول و مونتاژ و برانداز نمایی را درجهت تخطئه افکار عمومی مردم شریف همیشه در صحنه از حماسه فوق پرشکوه یوم الله 22 بهمن منتشر کرده بود به دفاع از خود پرداخت .. خبر دستگیری  این متهمان را دراینجا بخوانید



لاک پشت در دفاع از خود گفت :
این عکس واقعی است و کاملا مشهود است .

موش متهم ردیف دوم گفت :
ما تو سفینه امید بر نشسته بودیم که یه دفعه در سفینه  را زدند و چند تا از ماموران سیا با لباس فضایی وارد سفینه شدند . این لاک پشت بود که انگلیسی را مثل بلبل صحبت می کرد و با فضا نوردان  شرکت استکباری ناسا به گفتگو پرداخت و 3 عکس کاملا مونتاژ تحویل گرفت که با اعتراض من مواجهه شد که گفتم این همه جمعیت به عشق رهبر امده و از این بالا (  ماهواره امید  در جو ) نمی بینی جای سوزن انداختن نیست . لاک پشت در جواب گفت : پول خوبی توشه بعد هم گفت :ناسا قول داده  ما را امریکا ببره با سفینه اندیور به کره مریخ بفرسته  که نهایت ارزوی هر فضا نورد آدم و حیوانی است  نه مثل این ابوطیاره که هر لحظه ممکنه منفجر بشه و توهینی هم به سفینه امید بر کرد که در محضر عمومی دادگاه اعلام نمی کنم فقط بگم فحش  خیلی بدی  داد .
بعد هم هر 3 عکس را بصورت وسیع از طریق گوگول منتشر کرد .
در هر صورت این واقعیتی بود که من در ندامتگاه  پس از نمایش فیلمهای صدا وسیمای و تشویق مسئولان از 22 بهمن پی بردمو از محضر دادگاه می خواهم رافت اسلامی شامل حال من شود .


کرم متهم ردیف سوم با تایید سخنان موش گفت :

من در جلسه ای که با دکتررر احمدی نژاد داشیم گفتم  من به این لاک پشت مشکوکم بهتره اینو نفرستید فضا . سوابق مبارزاتی ضعیفی داشت خودم صد دلاری که همراه سع عکس از فضا نورد امریکایی ناسا گرفته بود را دیدم که در اعتراض من می گفت :این صد دلاری بعدا تقسیم می کنه ونفری 33 دلار به هرکس میرسه که حتی نفهمیدم سر 100 دلاری چه امد و عکس ها را از طریق شرکت استکباری گوگول منتشر کرد .و نقشه های خیلی پیشرفته سفینه امید بر را به ماموران موساد و سیاکه به شکل فضانورد در امده بودند داد . وقتی به سفینه امید بر جمهوری اسلامی توهین می کرد  رگ غیرتم جوش می امد . حالا یه عده کوردل می گند که کرم رگ ندارد خب بگذارید بگند . این یه اصطلاح بود .
در هر صورت من درندامتگاه براثر تفکر و دیدن اصل واقعیت پی به این حقایق بردم که از محضر دادگاه می خواهم رافت اسلامی شامل حالم شود .



رییس دادگاه تا جلسه بعدی دادگاه را تعطیل کرد .