۱۳۸۹/۴/۱۸

طالبان مدل موهای وزارت ارشاد را ستود و آن را ادامه حرکت اصیل وسنت شرع توصیف کرد .



مدل موهای جدید وزارت ارشاد وفرهنگ تجاوز جمهوری اسلامی بازتاب گسترده ای در سطح جهان اسلام داشته است و در همین زمینه طالبان هم واکنش نشان داده است .
سخنگوی طالبان از الگوهای وزارت ارشاد و فرهنگ تجاوز  تجاوز جمهوری اسلامی درباره ارائه مدلهای جدید مو پسران تمجید کرد و آن را ادامه حرکت اصیل وسنت شرع توصیف کرد .
چندی پیش وزارت ارشاد با معرفی  چند مدل مو از جوانان وآرایشگران خواست از این پس ازاین پس به جای مدل های شیطانی و غربی از این  مدلهای مورد تایید جمهوری اسلامی استفاده کنند .
در همین حال ملاعمر رهبر طالبان  هم از مدل شماره 3 این الگوهها خوشش امده است و از این پس مدل موهای خود و نیروهایش را به این شیوه کوتاه می کند 
در پیام صوتی منتسب به ملاعمر که در اینترنت منتشر شده است ملاعمر گفته است :
درحالیکه غرب در پی تجاوز به افغانستان است این خبر برایم مسرت بخش بود . من از برادر سیدعلی خامنه ای کمال تشکر را دارم و خواهشی دارم که برقعه را هم تنها الگوی برتر حجاب برای زنان معرفی کنند و اجازه ندهند جوانان به فساد نزدیک شوند .
 در همین حال وزارت ارشاد و فرهنگ تجاوز جمهوری اسلامی هم اعلام کرده است به پیشنهاد ملاعمر رهبر طالبان برای پوشش فوق برتر ( برقعه ) در حال تهیه الگو جامعی است و ژورنالی از برقعه های مصوب را ارائه می کند که در کنار الگو مدل مو پسران مورد استفاده مومنان به جمهوری اسلامی استفاده شوند 


































.