۱۳۸۹/۴/۱۲

احمدی نژاد : کوروش به من افتخار می کند



دکتررر احمدی نژاد در سخنان امروز با اشاره به گذشته ایران گفت:
از طرف ديگر يك تمدن نيز وجود داشت، به نام بابل‌ها كه ضدانساني بودند و مردم آن از كوروش كمك خواستند و كوروش براي كمك به آن‌ها حركت كرد و اين حركت وي دو سه ويژگي عمده داشت كه در واقع ويژگي ملت ايران است. وي ادامه داد: كوروش بابل را بدون جنگ فتح كرد و در واقع يك امپراطوري بزرگ را بدون جنگ و با تدبير و كار فرهنگي و انساني فتح و مردم آن منطقه را با خود همراه كرد و اين يك عظمت تاريخي است. فرماني صادر كرد كه در ‌آن دو حكم وجود داشت از جمله اين‌كه در سراسر بابل برده‌داري ممنوع شود البته از قبل در ايران ممنوع بود و در تاريخ ثبت نشده است كه در ايران برده‌داري بوده است. يكي ديگر از احكام اين دستور اين بود كه در سراسر بابل اديان الهي آزاد هستند كه عبادت كنند. در همين اروپاي مدعي تمدن آيا در حال حاضر اديان الهي آزاد هستند. مي‌بينيم كه دستور مي‌دهند مناره مساجد را خراب كنند. من در يك مصاحبه خطاب به آن‌ها گفتم كه چقدر شما عقب افتاده‌ايد مناره ايمان نمي‌آورد بلكه اين ايمان است كه مناره‌ مي‌سازد.دکتررر ادامه دادند البته امریکاییان و اروپاییان زیادی به من نامه نوشتند که ما توسط دولتهای استکباریمان تحت فشار هستیم و شما یگانخ منجی ما برای نجات ما از دست دولتهای خبیثمان هستید دکتررر جون یه فکری به حال ما بکنید و ما امریکاییها و اروپاییها مثل ملت ایران ازادکنید تا رفاه واسایش داشته باشیم اسایش واقعی نه در مادیات وزرق وبرق پاریس لندن و نیویورک است بلکه در صفوف به هم پیوسته در نماز جمعمه های با صلابت شما یعنی ملت ایران است .
من دکترررر احمدی نژاد با الگو از کوروش جون برای ازادی اروپا و امریکا با کمک امام زمان (عج ) حتما به کمکتان می اییم و معنویات را بهشما ارزانی خواهم داد . شما غریبان به معنویات احتیاج دارید .همانطور که ایرانیان به معنویت رسیدند شما غربیان عزیز هم به معنویت دست می یابیدالبته در سه حرکت مثل کوروش جون این کار می کنم .یعنی ملت ایران در سه حرکت اینکار را می کند  کوروش به من افتخار می کند البته کوروش منطقه ای فکر می کرد من جهانی یعنی ملت ایران جهانی فکر میکنه 


دکتررر  در بخش دیگری گفتند : بدخواهان ملت ايران از شنيدن اين حرف‌ها عصباني مي‌شوند، قطعنامه مي‌دهند و سر و صدا مي‌كنند. ايران هيچ وقت لشگركشي نكرده است، ولي من اينجا خطاب به بدخواهان ملت ايران مي‌گويم كه سر جاي‌تان بنشينيد و اگر روي‌تان را زياد كنيد ملت ايران به شما سيلي خواهند زد كه راه خانه‌تان را گم كنيد.این اوباما فکر کرده چی این ملت جوری میزنه پس کله ات که نفهمی  که از کجا خوردی و راه خونه ات را که گم کنی هیچی سر از جهنم دربیاری . این را هم به مرکل و کامرون و سرکوزی  و سران دیگر اروپای کثیف به جز چین عزیز  که رای به تحریم دادند می گویم  جوری سیلی و لگد ومشت می زنیم که سیاه و کبود بشید به ملت خودتون  که زور میگید هیچی به ملت ازاده ایران هم می خواید زور بگید . ما علاوه براینکه ملت اروپا و امریکا را نجات می دیم انها را به مقام انسانیت می رسانیم اتوبوس و برق واب را در اروپا و امریکا رایگان می کنیم
 .