۱۳۸۹/۴/۳۱

دیدار صمیمانه بازیگران فارسی وان با ولی امر مسلمین جهان


این دیدار در بیت حضرت  عظمی بسیط الکبیره فوق ایدیهم  خ . ر انجام پذیرفت . خبرنگار اعزامی فارسی نیوز گزارش جامعی دراین خصوص تهیه کردند .

روبرت مرداک رییس شبکه نیز ضمن توبه به درگاه الهی گونه  خ . ر اعلام کرد از دیروز قطع این کانال صهیونیستی   بر روی ماهواره استکباری هاتبرد به درخواست ولی امر مسلمین صورت گرفته است  و پس از فتوای جدید حضرت اغا به این نیتجه رسیده است که تا کنون درگمراهی  و ضلالت به سر می برده است و با عنایت به ساحت مبارک  رسول خامنه ای تواب شده است و از این پس  در تمامی هزار شبکه خود  قران و روایت صحیح از رسالت اغا رسول خامنه ای پخش خواهد کرد .

 در این دیدار عرفانی که بیشتر ستاره های فارسی وان حضور داشتند همگی ضمن اعلام  برائت از گذشته خود به  رسالت حضرت  ختمی مرتبت خامنه ای ایمان اورده اند و در قطعنامه ای اعلام کردند  از این پس با حجاب کامل اسلامی بازی خواهند کرد و پوشش وموی مردان بر اساس الگوی جدید وزارت ارشاد خواهد بود  و در فیلمانه ای را بازی خواهند کرد که صداوسیمای ولایت مطهر الاجود قاصر ولایت فقیه ( ملقب به میلی خ.ر  ) تایید وتصویب  کند  .
سخنران بعدی خانم ویکتوریا بوفو بازیگر نقش اول سریال ویکتوریا  بودند که با حجاب کامل اسلامی و با پوشش فوق برتر چادر به خدمت  اغا رسول فقیه  مشرف شدند .

 ویکتوریا که چهره رنگ پریده ای داشت  گفت : رهبرا با تب 39 درجه خدمتتان رسیدم ( البته این جمله را به اسپانیولی گفت که مترجم  در عدد 39 با 49   اشتباه کرد که بلافاصله با وساطت خانم پروانه معصومی که کپی رایت این جمله را در اختیار دارند حل شد ) و در ادامه  از اینکه در چنین سریال سخیفی بازی کرده است  ابراز پشمیانی کرد و از اینکه عاشق جرونیمو شده بود عذر خواهی کرد و از حضرت فقیه رسول شده  خواست عقد را باطل کند و با انریکه که چفیه بر گردن داشت بار دیگر ازدواج کند . که حضرت فقیه رسول شده  هم در یک لحظه صیغه نکاح را خواندند و انریکه بار دیگر با ویکتوریا مزدوج شد . ( تکبیر بازیگران )

در ادامه آنا  ( آن شانسیل )  بازیگر سریال همسر یا دردسر نیز از اینکه به دیدار محبوبش امده است در حالت جنون قرار گرفت و خواست در درگاه حضرت فقیه رسول شده به عنوان کنیز خدمت کند  که رهبری با گوش چشمی قبول کردند .
بازیگر ان سریال ها کره ای و امریکایی و کلمبیایی به ترتیب به دیدار حضرت ملکوتی خ.ر می امدند و خواسته هایشان را مطرح می کردند .

خانم جیانی به نمایندگی از سریال خانه مد در این دیدار که لحظه ای از اشک ریختن بر نمی داشتند و اشکهایش را با چادرفشنی که خودش در خانه مد  طراحی کرده بود پاک می کرد و از اینکه در این سریال مروج فساد و بی اخلاقی و بی ناموسی بوده اند توبه کردند که حضرت فقیه رسول شده توبه را پذیرفتند و خانم جیانی یکی از چادرهای فشن خود را به دختر بزرگ اغا دادند. حضرت خ .ر   از گلوریا وچهره جدید جیانی  خواستند شب را در بیت بمانند . دکترررر ا.ن گفت : نه مشکل ما خانم جیانیه مشکل ما مد موی این بازیگرهاست .من و رهبر باید به مسایل اساسی کشور بپردازیم .

جک بائر نیز به نمایندگی از سریال غلط انداز 24 پشت تربیون قرار گرفتند و از اینکه شهرام امیری توانست از دست ماموران سی تیو فرار کند ابراز خوشحالی کند که شهرام امیری نیز از کمکهای جک در فراری دادنش تشکر کرد و جک ادامه داد رهبرا منتظر حمله تروریستی اتمی شما به خاک امریکا هستیم . ( تکبیر شدید بازیگران )
مایکل اسکالفید نیز از سریال فرارا ازندان بیان داشت : ولی جان ما از زندان فیزیکی گریختیم ولی از زندان فساد  با کمک شما گریخیتم و از اینکه زندانیان  توانستند از زندان واقعی که غرب ملحد است  بگریزند درگاه شما را شاکرند . تی بگ نیز که تصورش با ریش کمی عجیب بود گفت : رهبر جونم فقط به عشق تو 

دارما و گریک نیز با تکرار سخنان بازیگران  قبلی بیان داشتند .  اعلام کردند از روابط گرمشان کم خواهند کرد و به مسایل اصلی زندگی خواهند پرداخت و دارما با حالت خودش گفت : هی رهبر خیلی چاکریم 

رهبر ضمن ایراد از سریال ریبا گفت : چه معنی میده ریبا مجرد بمونه و طبق سنت الهی فقیهی از این پس  برای اینکه ریبا به گناه نیفتند  باید شوهرش در کنار ازدواج با بارباجین با ریبا هم ازدواج کند و همه زیر یک سقف زندگی کنند .

رهبری با انتقاد گسترده از سریال اشنایی با مادر از روابط لجام گسیخته  بین بازیگران سریال گفتند : تد باید با  ازداوج کند و از بارنی خواست با همه دخترانی که رابطه داشته است ازدواج کند که بارنی گفت : رهبرا  امار از دستم خارجه که اغا لیستی از جیبشان دراوردند و به بارنی دادند که گفته می شود بارنی کف کرد . ( تکبیر بازیگران )

در ادامه بابای فری جولیتو  (همان جرونیمو) از اینکه قرص به مارگاریتا داده بود ابراز پشیمانی کرد و اغا هم صیغه عقد ایگناسیو را با مارگاریتا را جاری کردند

اسکار نیز تاکسی اش را در خدمت بیت اغا گذاشت و قول داد دیگر پارتی نگیرد و از اغا خواست تاتیانا را به عقدش دراورد که اغا گفتند نه جسیکا مناسب شما هست و از تاتیانا خواست  به عقد اغا مجتبی  دراید که تاتیانا با برانداز کردن هیکل کج ووارفته اغا مجتبی خواست بگوید نه که با گریه  و درحالیکه به رودلفو و اسکار نگاه می کرد  گفت : بعله  هرچی حضرت ولی فقیه رسول شده امر کنند.

 این لیست ادامه دارد ( در قسمت بعدی گزارش  به همه سریالها اشاره می شود )

حضرت اغا  درباره  سریال سفری دیگر ابتدا اعلام کردند که حکم ارتداد همه بازیگران این سریال را در فتوایی قبل از فتوایی الله شدن  اعلام کرده بود که با تواب شدن بازیگران  حکم ارتداد را باطل کرد .
حضرت اغا  با اشاره به اینکه از ابتدا با ساخت این جور  سریالها  مخالف بوده است گفند : اصلا مگه میشه روح بره تو بدن یکی دیگه و این سریال را مروج خرافات معرفی کردند که اعتقادات مردم ولایت زده  را سست کرده است و از ایزابلا  خواست  دست از هوس رانی بردارد و به خوزه دونسوی پیر اکتفا کند. که برق خاصی در چشم دونسوی مرحوم دیده شد ولی این حرف موجب دلخوری ایزابلا شد که  داشت با هوس بی پایانی سالوادار را دید می زد . حضرت اغا بار دیگر صیغه نکاح را بین دونسوی مرحوم وایزابلا خواندند. ( تکبیر بازیگران )

سالوادور حسینی  کنار شهاب حسینی نشسته بود و همینطور خاله و دختر خاله  ایزابلا  و خود ایزابلا و همه بازیگران زن سریالها و  بویژه خانم  پروانه معصومی  با حسرت به سالوادور نگاه می کردند . سالوادور  پشت تریبون قرار گرفت  و از اینکه زنهای سریال را اغفال کرده بود ابراز ندامت شدید کرد و عرقش را با چفیفه اش پاک کرد  وگفت : از این پس حسینی است . سالوادور حسینی در ادامه   اعلام کرد علاقه مند است با دختر  کوچیکه اغا ازداوج کند که حضرت اغا نیز دختر کوچکشان را صدا زدند  و دریک ثانیه صیغه نکاح دائم را بین  سالوادور و دخترش خوانند و رسما به غائله زن بازیهای  سالوادور پایان دادند و از سالوادور خواست  قول بدهد دخترش را مثل کانتالیسیا ول نکنه بره پیش ایزابلا و گفت : دخترم را بدجور  عاشق خودت کردی  اخه تو چی داری که من ندارم که  قهقه سالن را برداشت  و اغا در حالیکه زنش را با یک دست محکم چسبیده بود  از خواب بیدار شد .