۱۳۸۹/۴/۱۱

احمدی نژاد : من سرباز امام زمان هستم نه امریکا



چندی پیش ژنرال پترائوس درباره احمدی نژاد گفته بود :
احمدی نژاد سرباز ماست 
دکتررر احمدی نژاد  از انتخاب ژنرال  پترائوس به جای ژنرال کریستال در افغانستان با یاد اوری حرف ژنرال پترائوس  این ادعا را تکذیب کرد و گفت :

من به آنجای عمه اش خندیدم که سرباز امریکا باشم من سرباز امام زمان هستم .
این پترائوس که فردا برای گرفتن پست به افغانستان میاد باید از ما اجازه می گرفت حالا که ملت ایران راضی نیست این پترائوس تو باتلاق افغانستان نابود میشه ببینید اینو من کی گفتم یعنی سرباز امام زمان  گفت.
من تمام کارهایم برای سربلندی ولی فقیه مطلقه است  نه امریکا . اینا میخوان منو با این حرفها نزد ملتهای ازاده جهان خراب کنند وگرنه من دشمن درجه یک  و شماره یک امریکا هستم . ببینید من چه جوری تا حالا جلوشون درامده ام . اخرینش قطعنامه چهارم بود که به جای دستمال استفاده کردم . وخیلی هم خوشحالم که این قطعنامه را صادر کردند .
همین نفی یازده سپتامبر که امریکایی ها خیلی برایش تبلیغ کردند که من با یه حرف ردش کردم کسی تو دنیا جرات نداره بگه 11 سپتامبر رخ نداده و برجهای دوقلو سالم هستند چراکه  معاندین وابسته به غرب  می گویند دیوانه شده  . ولی من گفتم یعنی ملت ایران گفت . یا نفی هولوکاست که صهیونیست ها را با این حرفم اتیش زدم . اینا خیال کردند که ملت ایران گول اینا را می خوره که بگند دکتررر احمدی نژاد هم امریکایی شده .
من اعلام می کنم دنیا بداندت من دکتررر احمدی نژاد عمرا سرباز امریکا باشم  ودیوانه هم نیستم گالیه هم همه فکر می کردند دیوانه است ولی الان همه فهمیدن چه انسان شریف وراستگو وبا خدایی بوده منهم همینجوری هستم هزاره های بعد از من هم بعنوان شریف ترین و تقی ترین  انسان ها یاد می کنند. اصلا دنیا باید ریاست سازمان ناملل و شورای نا امنیت ملل را به ایران بده تا اصلاح بشند و سازمان ملل و شورای امنیت بشند.
در اینجا مردم کف کرده با شعار( دکتررر تو دشمن امریکایی)-( تو وارث پینوکیو هستی )  احمدی نژاد را بدرقه کردند.


ا

در همین حال گفته می شود دکتررر ا.ن روش جدیدی برای خودکفایی در بنزین ارائه کردند که در نوع بی نظیر است و چگونگی تولید بنزین به روش ا.ن در این عکس به خوبی نمایان است  و از تمام بسیجیها خواسته می شود دست در دماغ کرده و ا.ن دماغ خود را به مرکز استراتژیک ریاست جمهوری واقع در پاستور بفرستند  تا با ساندیس ناب ولی فقیه مخلوط شود تا ماشینهای بیت خ.ر از این سوخت استراتژیک استفاده کنند .