۱۳۸۹/۴/۲۵

احمدی نژاد نشان شجاعت درجه سوم به شهرام امیری می دهد






به نقل از خبرگزاری رسمی دفتر دکتررر احمدی نژاد  ( خر . دد  . ررر . ا. ن  ) ضمن اعلام این خبر اعلام کرده است که در یک مجلس رسمی که در تالار ویژه وزارت کشور  برگزار می شود این نشان توسط دکتررر احمدی نژاد داده می شود .
دکترررر احمدی نژاد از دلاور مرد هسته ای جمهوری اسلامی که تمام نهاد های امنیتی واطلاعاتی غرب را سر کار گذاشته بود و در یک سال گذشته به سخره کشیده بود تشکر کرد و شهرام امیری را لایق دریافت نشان شجاعت درجه سوم  دانست که هیت امنا اهدا نشان شجاعتها با این پیشنهاد موافقت نکردند و با نشان شجاعت درجه چهارم موافقت کردند که بلافصله با حکم حکومتی رهبری با درجه سوم موافت شد .
همچنین گفته می شود در خرداد سال گذشته شهرام امیری در ایالات متحده امریکا به  دکترر احمدی نژاد رای داده است .  شهرام امیری در همین زمینه گفت :
من در اردیبهشت سال گذشته توسط سیا و استخبارات دزدیده شدم ویه امپول تو سرم زدند که هنوز جاش درد می کنه  که بیهوش شدم  و بعدش منو به آریزونا فرستادند .  من در22 خرداد سال گذشته توانستم از چنگال شکنجه گران فرار کنم و در رای گیری  صندوق ریاست جمهوری اسلامی در ایالت اریزنا خودم را برسانم و در انتخابات شرکت کنم که وظیفه دینی میهنی خود را انجام داده باشم .که خوشبختانه شناسنامه همراهم بود و توانستم به دکترر احمدی نژاد رای بدم . ولی پس از خروج از شعبه اخذ رای آریزنا توسط نیروهای سیا مجددا دستگیر شدم و شکنجه ها دوباره بر روی من به شدت انجام گرفت ولی من زیر برا حرف زور نرفتم و وعده  پنجاه میلیارد دلاری را قبول نکردم و حتی به من گفتند که ریاست ناسا را هم به من میدن که گفتم من می خواهم برگردم یونیور سیتی مالک اشتر  نخعی عربی جمهوری اسلامی متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . حالا بگذریم . تو این چهار ده ماهی که در امریکا زندانی بودم چند هزار بار فرار کردم و هی دستگیر شدم .
 در همین حال زن شهرام امیری که 14 ماه انتظار بازگشت  شهرام امیری را می کشید نیز اعلام کرده است که خیلی خوشحال است که شهرام برگشته است و هیچ کس شهرام نمی شود .

منتظر اخبار بیشتر درباره  شهرام امیری در بخش های ویژه بعدی باشید