۱۳۸۹/۴/۱۴

خامنه ای در حکم حکومتی گفت : اکبر جان این بار نظرم به شما نزدیکتر است


ولی فقیه مطلقه جمهوری اسلامی بار دیگر با شکستن هیمنه و تحرکات تفرقه افکنانه  دشمنان نظام اسلامی  با درایت خاص علمای نظر کرده با حکم الهی حکومتی خاص خواص به غائله دانشگاه ازاد اسلامی (جز مایملک 6 دانگ علی اکبر هاشمی) پایان دادند  و شخصا حکم حکومتی را به منزل علی اکبر رفسنجانی بردند. دو پیام جداگانه به صورت اختصاصی بدین صورت در امده است .



متن پیام عارفانه سیاسی  روحی الفدای حضرت مستطاب ایت اللله العظمی کبیر  سید علی خامنه ای (قدس سره شریف و غیرو) :

با سلام به اکبر خان رفیق شفیق 53  ساله خودم که در برخی از نقطه نظرات باهات مشکل دارم و البته نظر دکترررر احمدی نژاد به بنده نزدیک تر است ولی در مورد دانشگاه ازاد اسلامی نظر بنده به نظر شما نزدیکتر است .دیدم جریان باغ فدک هم همینجوری بود که لعن و نفرین ابدی را پشت سرخودش داشته است . گفتم بده که باغ دانشگاه غیر انتفاعی ازاد اسلامی را از شما باز پس بگیرم  لذا با این حکم حکومتی اعلام می کنم هرکی قصد تعرض به باغ و حیاط خلوت یار گرمبه و گلستانه  54 ساله ام ( همین الان دقیقا شد 54 سال ) را داشته باشه دیگه سر وکارش با کرام الکاتبین  ونیروهای  امداد غیبی است . اصلا چه معنی میده کسی که 28 ساله باغی را اباد کرده و ابیاری کرده و با اجازه امام مرحول تاسیس کرده را یه شبه با ورق پاره شورای عالی انقلاب فرهنگی مصادره کنه . صرحتا عرض می کنم  این بار نظر من به نظر شخص علی اکبر هاشمی رفسنجانی نزدیکتر است .
دکتررر جون این بار کوتاه بیا و به ساندیسی ها بگو جلوی شیره کش خونه بهارستان تجمع نکنند تا ابها از اسیاب بخوابه و دیگه هیچ معاند ومحاربی نباید به خودش اجازه بده درین باره حرفی بزنه .
از علی لاریجانی رییس مجلس اسلامی  که شجاعانه از حق برادر مظلوم استوانه انقلاب اسلامی حاج شیخ علی اکبر رفسنجانی در شیره کش خانه بهارستان دفاع کردند ممنون هستم  وجدان خفته را در ضمیر من به کمک امام زمان (عج )  روشن کردند تا از این  حق خوری اگاه شوم . ساندیس مداران عزیزم که چشم وچراغ من هستید از شما نیز مچکرم که با صبر  و استقامت مضاعف مشکلات کشور را تحمل می کنید و دندان به جیگر بگیرید .

والسلام سید علی خامنه ای