۱۳۸۹/۳/۳۱

خامنه ای از کناره گیری رفسنجانی استقبال کرد


خامنه ای از نامه ای که در رسانه ها از سوی رفسنجانی  درباره کناره گیری منتشر شده است ابراز خرسندی کرد و نامه ای در همین  زمینه منتشر کرده است



بسم رب الا اخراجین

باخبر شدم دوست 53 ساله ام به علت کهولت سن و فعالیت زیاد و مشغله کاری خیلی زیاد نسبت به بازنشستگی ابراز تمایل کرده است . با توجه به بحرانی بودن شرایط وضعیت ایشان از این تصمیم خوب و به جا استقبال می کنم و از درگاه خداوند مننان برای این مجاهد نستوه درجات علو ورحمت را مسئلت می کنم و برای اینکه سه دهه استوانه نظام بودند و با مشقت این استوانه را حمل کردند تشکر ویژه دارم . بنده خودم هم چنین پیشنهادی را نسبت به علی اکبر خان رفسنجانی داشتم ولی منتظر حرکتی از سوی ایشان بودم البته سال گذشته نیم فتنه ای از جانب برخی خواص درست شده بود که الانه به خیر گذشت البته با رفتن مخ فتنه که مشکلات کمتر می شود و البته از این پس استوانه نظام دکتررر احمدی نژاد خواهند بود. ان شاالله که توفیق یابند در این مسولیت حساس هم موفق وسعادتمند عمل کنند . علی اکبر جان قول می دهم که نگران حصر خانگی شدید نباشید و بلایی که سر منتظری اوردیم را سر شما نخواهیم اورد و باغ پسته انتظار شما را می کشد در ضمن به پاس 30 سال خدمت به نظام اسلامی نام علی اکبر رفسنجانی را بر خیابانی در تهران خواهیم گذاشت


والسلام سیدعلی خامنه ای