۱۳۸۹/۳/۲۸

آیت الله جنتی از احمدی نژاد خواست توبه کند واز زنان خواست برقعه بزنند


ایت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه تهران با انتقاد شدید از  سخنان دکتررر احمدی نژاد  درباره پوشش گفت :
از دکتررر احمدی نژاد انتظار نمی رفت چنین موضع سخیفی درباره پوشش و روابط زن ومرد بگیرند . این نشانه نفوذ اسراییلی ها در قلب دکتررر احمدی نژاد است . من از اقای دکتررر ا.ن می خواهم در این خصوص توبه و طلب استغفار کند . قلب من آن شب از این حرف دکتررر ا.ن به شدت درد گرفت و تا صبح خواب به چشمم نیامد . خدا به سر شاهده این لیبرال ها را باید دار زد تا این جوری تو قلب دکتررر ا. ن نفوذ نکنند . ( تکبیر نماز گذاران و شعار مرگ بر منافق  لیبرال هم سر داده شد که کارشناسان احتمال دادند که به دکتررر ا. ن این شعار ها داده شده است )

که جنتی  بلافاصله گفت : البته دکتررر ا. ن فرزند خلف من هست حالا یه اشتباهی کرده که الان هم که در صف اول است به من اشاره کرد توبه کرده است و قضیه حل شده است .


ایت الله جنتی : اگر زنان برقعه می زدند ایران سومین کشور بلاخیز دنیا نمی شد.

امام جمعه تهران در ادامه خطبه های الهی و دشمن رسواکن و ملکوتی شده تهران با اشاره به انتشار اماری که ایران، را سومین کشور بلاخیز دنیا  معرفی کرده است   با لحن خاص خودشان  گفت :

مورد بعدی به مناسبت بلاخیز بودن ایران اسلامیه   که مسببش بدحجابی برخی زنان معلوم الحال است  واگر این فشارها و این نیمچه حجاب هم نبود مطمئن باشید ایران اولین کشور بلاخیز دنیا می شد . اگر امر به معروف ونهی از منکر و پلیس امنیتی اخلاقی ناموسی نسبتی بهتر کار می کرد و پوشش زنان را به درستی کنترل می کرد  ما دیگر بلاخیز نبودیم .  این ضعف پلیس امنیتی اخلاقی نسبتی است که نشان می دهد ضعیف عمل کرده است و هیچ کس نباید دست پلیس امنیتی ناموسی را ببندد. البته اگر زنان همت کنند و حجاب اسلامی را رعایت کنند دیگر سیل وزلزله و سقوط هواپیما نخواهیم داشت و اگر زنان ولایت فقیه دوست برقعه بزنند ایران اسلامی خیلی زود از صدر فهرست بلاخیزترین کشورها خارج می شود و دیگر شاهد این همه بلا نخواهیم بود .و دیگر معاند محاربی به خودش اجازه نمی دهد از مراجع تقلید سوال کند که چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست 

من همین جا از مسئولین تشکر می کنم و البته دستتون درد نکنه که بدحجابها را به دانشگاه راه ندادید و به بدحجابها نمره نمی دهید ولی باید برقعه درمدرسه و دانشگاه و ادارات  دولتی اجباری بشه و زن چه معنی میدهد که با صورت باز در خیابان تردد داشته باشد و گناه و شهوت بوجود اورد و الله بلا نازل کنند . من که 84 ساله هستم واهل تقوا و زاهد هستم  در برابر چهره زنان تاب نمی اورم و به معصیت می افتم چه برسد به جوانی که ناپاک است و به دنبال شهوت رانی است . این مهمترین کار دولت است اجباری کردن برقعه در مدارس ودانشگاهها که لغزش گناه را به پایین ترین درجه خود برسد تا الله بلا نازل نکنند واصلا زنهای بدحجاب را اعدام باید کرد  ( تکبیر نماز گذاران و پایان خطبه اول نماز جمعه و دراین فاصله امام جمعه موقت تهران تا انجا که دستش رسید گردن و پشتش را خاراند )



این بخش مستقیم از نماز جمعه 27 خرداد 1388 تنظیم شده است که  از بخش طنز بالا خنده دار تر است :
 

در بخشهای دیگر نماز جمعه  جنتی به 14 و 22 خرداد اشاره کرد که فتنه خاموش شده است و خیلی ارام برگزار شد و  درباره امام گفت : ( امام یه هیکل و گوشت بود که  دفن شده است ولی شاخصهای امام زنده است  ... امام  یه جور عمل می کرد دشمن دشمن تر می شد )
و به مطرودان نظام اشاره کرد که روشون نمیشه در میان خیل جمعیت ظاهر شوند ( تکبیر) و به اراجیف خامنه ای  در 14 خرداد اشاره کرد و تشکر کرد .
در بخش دیگر به غزه و شورای امنیت پرداخته شد و به شورای امنیت لقب شورای نا امنیت لعنتی داد و گفت : (این قطعنامه خجالت اور است ) و از مجلس و دکتررر احمدی نژاد برای بی اعتبار کردن قطعنامه  تشکر کرد و گفت :( دست دکتررر درد نکنه که این قطعنامه ها را ریشخند کرده است ) و از احمدی نژاد درباره گفته هایش درباره حجاب انتقاد کرد و در ادامه مزخرفاتش به قعطنامه من دراوردی اشاره کرد که قرار است  امشب از تلویزیون پخش  شود و از تهیه کنندگان این چرند نامه تشکر کرد و گفت : روسیاهی برای همیشه به امریکا خواهند ماند ( تکبیر)
وچند تا دعای تخمی در اخر کرد و با تکبیر نماز گذاران  خطبه دوم به پایان رسید .
  اخرین عکس جنتی بعد از پایان نماز وبلاگ یکی از دوستان که اختصاصی گرفته شده است