۱۳۸۹/۳/۲۵

احمدی مقدم : زن احمدی نژاد بد حجاب است و من و رادان در کهریزک نقشی نداشتیم


بازتاب مصاحبه احمدی نژاد درباره برخورد نکردن با پوشش مردم موجب واکنش شدید احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی شد که در یک مصاحبه ضمن بد حجاب خواندن همسر احمدی نژاد و با ارائه عکسی احمدی نژاد را مروج فساد و بدحجابی معرفی کرد و درادامه مصاحبه درباره نقش او رادان در باره سالگرد فجایع کهریزک گفت اصلا نمی داند کهریزک چیست و هیچ نقشی در کهریزک ندارد .

احمدی مقدم در سوال خبرنگاری در مورد اظهارات احمدی نژاد درباره برخورد با پوشش مردم گفت :
ایشون شکر زیادی تناول کردند و اگر شلغم میوه شد باجناق هم فامیل میشه . اصلا پوشش زنش را دیدید چه جوریه   یه کم از همشیره اش یاد بگیره که چه جوری حفظ حجاب می کنه من خودم چند تا از موهاشو دیدم بیرون امده بود که به خاطر خواهرش هیچی نگفتم . محمود جان من به شما علاقه دارم جلوی زنت را بگیر اینقدر بی عفتی نکنه و به کاری که به تو مربوط نیست دخالت نکن . پوشش زن خودت را درست کن نمی خواد برای ما تعیین تکلیف کنی 
در اینجا احمدی مقدم خطاب به خبرنگاران گفت :  بگم بگم  که خبرنگاران گفتند : بگوبگو
و احمدی مقدم با یک حرکت برق اسا به عکس زن احمدی نژاد که  چند تار مویش بیرون زده بود  اشاره کرد  و گفت : اقای احمدی نژاد مروج فساد در جامعه هستند.






 احمدی مقدم در ادامه مصاحبه درباره کهریزک گفت :
 که من و رادان در جنایات کهریزک نقشی نداریم  و ادامه داد :
ما اصلا از بچگی هم نمی دونستیم کهریزک خوردنیه یا پوشیدنی . من و رادان هر جا میریم با هم می شا.یم  و برای همینه که سال پیش ما اصلا شهرستان بودیم و مرخصی استعلاجی داشتیم  و با هم رفته بودیم مسافرت و اصلا تهران  و حومه نبودیم .
ما تا حالا طرف کهریزک نرفتیم و دوست هم نداریم بریم اون ورا 
اصلا تا اوین دم دسته چرا بریم کهریزک
هرکی بگه که ما در کهریزک نقش داریم یا محاربه  یا قصد محاربه داره و باید  سروشی ( کهریزکی ) بشه .