۱۳۸۸/۱۲/۱۹

خامنه ای از اینکه به او میگوید خ.ر و تمثالش را اتش می زنید ناراحت است

قلب رهبر معظم ان قلاب به درد امده است
سید مجتبی خامنه ای فرزند برومند رهبر معزز ومعظم ان قلاب که در مصاحبه ای که با دفتر نشر و پراکندگی سخنان گهر بار مقام بزرگ حضرت الله خامنه ای رهبر ان قلاب گفت:
حضرت اقا از اینکه سبزها به جای اسم کامل ایشان لفب سخیف ((خ.ر )) را برایشان در نظر گرفته اند بسیار اندوهگین هستند و هر روز اظهار ناراحتی می کنند . ایشان در چند تا از این سایتهای اکبیری برانداز که ملاحظه کرده بودند فرمودند :
(این سبزها قلبم را شکستند یعنی من اینقدر خرم که به من میگند خ.ر )
فرزند رشید رهبر همچنین ادامه دادند : اینکه چیزی نیست در این 9ماه هر دفعه که تمثال مبارک حضرت اقا را می سوزانند ایشان می گویند:
( الهی جز جیگر بزنید که تمثال مقدس وارزشی من را این چنین مثل اشغال می سوزانید )
بعد هم مقدار زیادی اب ومایعات تناول می کنند و تا ساعتها با کسی حرف نمی زنند و به تمثال زیبایی که از ایشان به دیوار دفترشان اویزان است نگاه می کنند و زیر لب ایاتی از قران می خوانند و نفرین سرهم می کنند و مثل بید مجنون می لرزند
یکبار هم پس از دیدن فیلمی که تمثال بی مانندشان دران سوخته میشد به من فرمودند:
( پاره و اتش زدن تمثال من معصیت بزرگی است و علاوه براینکه نوعی محاربه با الله محسوب میشود موجب کدورت خاطر و شکستن قلب من میشود. این سبزها چرا تفریح دیگه ای پیدانمیکنن مثلا عکس محمود جان یا این احمد جنتی را پاره کنند چرا گیر دادند به تمثال گرامی من ))
سید مجتبی با یاد اوری این خاطره دردناک گفتند

دو خواهش از سبزها دارم :

یکم این است که اگر خدای نکرده در چهارشنبه سوری تجمع کردید تمثال مبارک حضرت اقا را نسوزانید

دوم اینست که اگر در چهارشنبه سوری تمثال نازنین حضرت اقا را می سوزانید حداقل فیلم نگیرید و در سایتها و ماهواره های ضد انقلاب و بیگانه منتشر نکنید اگر هم فیلم گرفتید به صورت خصوصی برای خودتان به نمایش بگذارید

در صورت انتشارعمومی فیلم اتش زدن تمثال حضرت اقا احتمال سکته حضرت اقا را می دهم شماکه نمی خواهید رهبر عظیم الشان ان قلاب معلول تر شوند