۱۳۹۰/۶/۲۳

احمدی نژاد پشم و پیلش ریخته و هیچ کاره است, کوهنوردان امریکایی گروگان ولی فقیه هستند

 
تفسیرو حلاجی خبر /
خبر ازادی کوهنوردان امریکایی  توسط یک فقره ا.ن هاله دار که (رییس قوه مجریه ) تایید و از سوی یک تاپاله لاریجانی ( رییس قوه قضاییه ) تکذیب شد. /
 موضوع خیلی پیچده تر از این حرفهاست برای اینکه به اهمیت موضوع پی ببرید باید نگاهی به جوانان امریکایی زندانی داشته باشیم. در نگاه اول اصلا چرا باید این سه جوان امریکایی این همه جا را ول کردند و صاف امدن کوههای زمخت هم مرز ایران اسلامی. با این سابقه گروگانگیری اعضای سفارت امریکا در تهران از هزار کیلومتری جمهوری اسلامی نباید رد شد. از نگاه دوم خاک بر سر نیروی نظامی امریکا مستقر در عراق که از جان شهروندانش مراقبت نمی کند و اجازه میده برند تو دهن ولی فقیه گرگ . 
 از آنجاییکه دکتر ا.ن هم این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد. به قول خودش پشم و پیلش ریخته و انقدر دیوانه تو دنیا زیاد شده که دیگه ا.ن در رسانه های بین المللی فراموش شده با اعلام این خبر خواسته خودی بین اخبار قذافی و بشار اسد نشان بده و بگه من هم هستم. دلیل دومش هم این بوده که چند روز دیگه میخواد بره سازمان ملل در نیویورک  و از این میترسیده این بار هم هتل گیرش نیاد و مجبور بشه دم در توالت سازمان ملل کپه مرگشو بذاره. 
 حالا بریم سر اصل مطلب اصولن مسئول زندانیان شخص سید علی گدا می باشد الخصوص زندانیان خارجی ان هم زندانی امریکایی که غنیمته و ارزش زیادی داره. ضرب المثل : از مو کندن غنیمته همینه , دست سید علی که به اوباما نمیرسه ولی همین سه تا جوان امریکایی هم غنیمته / حالا سه تا جوان احمق امریکایی امدن تو دهن گرگ مگر به همین اسانی میشه فرار کرد. کوهنوردان امریکایی گروگان ولی فقیه هستند و تاپاله لاریجانی هم نوچه سید علی است و از اینکه ا.ن سرخود حرف زده ناراجته و تاپاله لاریجانی را فرستاده تکذیب کنه. این زندانیان با فشار خارجی یا وثیقه 3 هزار میلیاردی آزاد می شوند . 
 در خصوص ضعف امریکا در ازادی  کوهنوردان ماجراجو مقصر اوباماست که نمیدونه با چه جانورانی روبروست . تونی بلر را یادتونه چند تا ملوانش را گرفته بودند یه تهدید کرد بلافاصله سید علی قهوه ای کرد و ا.ن هم ملوانان را با کت وشلوار و فرش و پسته راهی کرد . اگر اوباما یه تهدید درست و حسابی می کرد در عرض چند روز ازاد می شدند . 
حالا هم یا باید وثیقه قابل توجهی  از سوی کشورهای خلیج فارس تامین بشه یاحسین اوباما این سیدعلی علیل  درست و حسابی تهدید کنه
 
طنز / پرشیا رویال