۱۳۹۰/۶/۲۳

آخوند صدیقی : اگر آبی که جوانان در پارکها روی هم می ریختند را در دریاچه ارومیه می ریختند شاهد خشکسالی نبودیم!

 
صدیقی : دلیل خشکسالی سومالی و دریاچه ارومیه, اب بازی جوانان به صورت مختلط است!
به گزارش کیهان قهوه ای به گزارش فارس نیوز به نقل از شیعه نیوز ایت الله کاظم صدیقی در سخنان امروز خود دلیل خشکسالی را اب بازی جوانان توصیف کرد . وی از بی ایمانی جوانان گلایه کرد و گفت : به جای  پرداختن فعل حرام به  تزکیه نفس و معنویات اسلامی توجه کنند.
 ایت الله صدیقی گفت : « در این تابستان شاهد حملات سازمان یافته ای از سوی صهیونیستها بودیم که برخی از جوانان را اغفال کرده بودند و در پارکها به فعل حرام تشویق کرده بودند. خبر برایم اورده بودند جوانان در ظهر گرمای تابستان به جای گرفتن روزه  اب به این گرانبهایی را برای ملعبه کردن نظام روی هم ریختند. استغفرالله از این بدتر نعوذبالله به صورت مختلط در ام القرای اسلامی اب بازی کردند وامصیبتا...  هق هق ( گریه ) »
اخوند صدیقی بعد از ابراز احساسات و پاک کردن اشکهایش گفت : « من به حال جوانان غبطه می خورم  چرا باید با یک عمل اشتباه  بلا را نازل کرد. الله از اب بازی راضی نیست. اگر می بینید دریاچه ارومیه خشک شده و در سومالی خشکسالی امده دلیلش اب بازی جوانان است. نباید در دامهای صهیونیستها افتاد. »
 صدیقی در اخر گفت : « بنده در یکی از سایتها با چشم خودم دیدم که به روحانیون فحش می دادند نکنید این کارها را گناه داره و اگر اخوندها را لعن و نفرین کیند دچار بلا می شوید. باید کنترل اینترنت و یارانه های جهانی ( منظور رایانه ) را از دست غرب دربیاوریم . بخصوص سایت گوگول که عکسهای سکسی از مقام عظمی ولایت را نشون میده »

طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال