۱۳۹۰/۳/۱۲

علی ابادی : نامردم اگر نفت را پای سفره مردم نیارم !

علی ابادی پس از دریافت حکم سرپرستی وزارت نفت گفت :
بنده خیلی از نفت سررشته دارم . بچه که بودم بهم میگفتند غول چراغ جادو  که  همانطور که مستحضر هستید چراغ ارتباط مستقیمی با نفت داره وبا نفت میسوزه  . بنده در زمان تصدی در پست ریاست سازمان تربیت بدنی بر عهده داشتم نیز به نوعی با نفت سر و کار داشتم . ارتباط ورزش با نفت خیلی تنگاتنگه البته بماند یه عده عنصر معلوم الحال صهوینیستی بنده را لایق ورزش کشور نمی دانستند و می گفتند فلانی به اندازه خیار هم از ورزش حالیش نیست . یا می گفتن کدو حلوایی را چه به ورزش , این هجمه ها را همه یادشون به من می گفتند بادمجان  ولی دیدید چه جوری ورزش کشور را متحول کردم در المیپک چه نتیجه خیلی خوبی گرفتیم ...»
 علی ابادی در تشریح کارهایش گفت : 
« بنده در اینجا قول می دهم  وعده باجناقم دکتر احمدی نژاد  را براورده کنم و نفت را در سفره مردم بیارم . البته این را با تاکید بیشتر می گویم که در تاریخ ثبت بشه نامردم اگر نفت را پای سفره مردم نیارم !»