۱۳۹۰/۳/۲۴

ایت الله صدیقی : ماموران اطلاعاتی سیا و موساد برای بدنام کردن امام خمینی شهر ماموریت تجاوز داشتند


 در پی انتشار اخبار مبنی بر تجاوز گروهی به زنان در شهر مقدس خمینی شهر اصفهان ایت الله صدیقی  با تشریح این جریان گفت :
 
 « اصیکم به تقوالله  , همه آحاد را به تقوی و بصیرت توصیه می کنم . شما جوانان از ما پیرمردها قلبها تون شفاف تر و تمیزتره وبه ملکوت نزدیکتر هستید و قدر جوونی را بدانید  .درخصوص  بدنام شدن شهر مقدس خمینی شهر رحمت الله علیه  اولا که بد پوششی خیلی بد موجب میشه مرد شهوتی شده و نگاه های بدبد به بدن زن نامحرم کنه  . بنده با این همه تقوی و خلوص نیت وقتی دخترای جوون را می بینم از خود بیخود می شوم و شهوتی می شوم چه برسه به همین جوونهای علاف بیکاره که دنبال معصیت می گردند . نعوذ بالله  استغفر الله
 البته قضیه در شهر مقدس خمینی شهر نیروهای غربی به سرکردگی سیا و موساد رخ داد . الحمد الله در ایران اسلامی بعد از انقلاب پربرکت اسلامی دیگر یک مرد شهوتران نداریم و اماری هم می دهند مردان متاهل بیشتر از مجردها دنبال عیش و نوش هستند و متجاوز هستند دورغ محضه . 
 همین امروز در نشستی که با یکی از مسولان امنیتی داشتم ابعاد حادثه خمینی شهر (ره) را جویا شدم که متوجه شدم ماموران اطلاعاتی سیا و موساد برای  بدنام کردن امام خمینی شهر ماموریت تجاوز داشتند که خوشبختانه با دستگیری عوامل سیا  و موساد این نقشه  با شکست مواجه شد و امام خمینی (ره ) بار دیگر سربلند بیرون امدند . به حول قوه الهی  نقشه متجاوز کردن امام به شکست انجامید  .
هر جا تجاوزی صورت گرفت شک نکنید پای موساد و سیا در میان است  و متجاوز مامور امریکا و اسراییل است بخصوص در شهرهای مقدسی مثل خمنی شهر , مشهد , قم 
 خدا را شاکریم حکومتی داریم  یک مسلمان شهوتران هم نداریم و هیچ مومن و مومنه ای  تا کنون در ایران اسلامی مورد تجاوز قرار نگرفته است . شما جوونها یادتون نمیاد  در دوره طاغوت ساواک به آخوند در روز روشن تجاوز می کردند و شلوارش را پایین می کشیدند .  »