۱۳۹۰/۳/۱۶

هوگو چاوز بسیجی شد


به گزارش خبرنگار کیهان قهوه ای از کاراکاس  هوگو چاوز هم بسیجی شد . 
 
 
 هوگو چاوز  در ده سفری که به ایران اسلامی داشت مرید حضرت  ایت الله خامنه ای شده است و بعد از جمع بندی به کسوت بسیجی درامده است . 
 
چاوز با بیان این خبر گفت : 
«بنده مرید حضرت آغا هستم . انقلاب اسلامی خیلی روی من تاثیر گذاشته است . پیشرفتی که جمهوری اسلامی در سی ساله اخیر از رشد فکری بسیج داشته است شگفت انگیز است . با توجه به عزت وسربلندی کشور اسلامی ایران به رهبری حضرت آغا اینجانب تصمیم دارم یک بسیجی باشم  و در رکاب حضرت آغا گام بردارم . من گذشته تاریک و سیاهی دارم تا پاسی از شب با دختران برهنه به عیش و نوش می پرداختم و همیشه در کافه ها با دختران می رقصیدم . که بعد از آشنایی با احمدی نژاد قبل از اینکه منحرف بشود و جز منحرفان باشد تمایل پیدا کردم تغییر در خودم بوجود بیارم  وبعد از مطالعه دقیق  از دین میبن اسلام توبه کردم و همینک با قلبی ارام وضمیری روشن اعلام می کنم هوگو پاوز یک بسیجی ولایت مدار است و با افتخار این چفیه را برگردن می اندازم .
 ملت ونزوئلا بسیجی است امریکای لاتین بسیجی است . اینده جهان از آن اندیشه پاک بسیجه !!!»