۱۳۹۰/۳/۲۹

جمهوری اسلامی بهشت کودک آزارها و متجاوزین جنسی به نوامیس


افتخاری دیگر برای ایران اسلامی  در پی موج جدید ( تجاوز کن تجاوز کن ) که در جمهوری اسلامی به راه افتاده است , متجاوزین و کودک آزارها  دیگر کشورها که دچار محدودیت هستند از دولت فخیمه جمهوری اسلامی  تقاضای تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارند تا از محدودیتهای کشورشان رها شوند و آزادنه در جمهوری اسلامی اقدام به فعالیت بکنند .
سردار زارعی که   به اشتباه در حالیکه به 6 زن در حال تجاوز بود دستگیر شده است کمپین (( تجاوز جنسی و کودک آزاری حق مسلم ماست )) را راه اندازی کرده است و خواستار اعاده حیثیت متجاوزین شده است .
 در همین حال ایت الله  صادق لاریجانی بیان داشت : با توجه به موج  عظیم مردمی در خصوص (تجاوز کردن حق مسلم مسلمانی ماست )  , قوه قضاییه بعد از باز بینی  احکام و متون و اخبار صدر اسلام به دستور ولی امر مسلمین جهان  ایت الله خامنه ای خواستار حذف قوانین متجاوز ستیز است که ان شالله رهبر معظم انقلاب با این خواسته موافقت کند . ما زمینه تجاوز حکومتی خوبی در قضیه بازداشتگاه کهریزک داریم و ان شالله به فرموده رهبری این موج بیداری تجاوز به قلب اروپا و امریکا خواهد رسید واز جمهوری اسلامی متجاوز الگو خواهند گرفت  .
لاریجانی در اخر از اجرای حکم بازداشت  کسی مورد تجاوز جنسی خبر داد که بزودی در دستگاه قضایی اجرا خواهد شد . در این طرح کسی مورد تجاوز قرار گرفته در صورت شناساییی بازداشت شده و به حبس طولانی محکوم می شودو اعدام محکوم می شود  و از متجاوزین خواست بعد از تجاوز  جنسی  , متجاوز شده را معرفی کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد و از نیروی انتظامی خدوم مژدگانی دریافت کنند .
صادق لاریجانی در اخر گفت : الله متجاوز را دوست دارد  و حضرت رسول  هم در جنگها و غزوات دستور تجاوز صادر می کردند که این حلقه مفقوده کشف شده است و تجاوز سیره نبوی است الله تمتجاوزین را دوست دارد   و لعن الله بر گمراهان مغضوب شده متجاوز نکار حقوق بشر