۱۳۹۰/۴/۳

سید باقر آل ولایت دوست افسر جهادی نرم در مرکز مبارزه با کفار حربی سایبری مورد اصابت یک فایل کرمی قرار گرفت و شهید شد

 

 

 به گزارش کیهان قهوه ای  سید باقر آل ولایت دوست   افسر جهادی نرم در مرکز مبارزه با کفار حربی سایبری مورد اصابت یک فایل کرمی قرار گرفت و شهید شد .

سردار ارشادی , رییس مرکز مبارزه با کفار حربی سایبری و معاون رییس پلیس افتابه ( فتا سابق ) در تشریح جزییات  این حادثه گفت :
« با توجه  به نامگذاری سال 90 بعنوان سال جهاد اقتصادی با کفار از سوی مقام عظمی ولایت حضرت ایت الله خامنه ای , در طی یک عملیات برون مرزی سایبری , چندین سایت و بلاگ که در راستای منافع صهیونیسم بین الملل فعالیت می کردند  را در مرحله نخست شناسایی کردیم و با اعزام دهها افسر جهادی نرم برای نابودی سایتهای مجازی دشمن , موفق شدیم صدهها هزار ایمیل مستهجن کشف و ضبط کنیم . در این عملیات دهها سایت و وبلاگ به تصرف افسران جهادی درامد .

 در مرحله بعد افسران جهادی نرم به پاکسازی سایتها پرداختند که متاسفانه در یکی از سایتهای اسراییلی مقدار متنابهی کرمهایی انفجاری جاسازی شده بودند که افسر جهادی نرم , سید باقر ال ولایت دوست ( نام مستعار مجازی ) در حال نابودی کرمهای استاکس نت بودند که متاسفانه فم دستگاه خنک کننده یارانه این افسر جهادی نرم ولایت مدار  توسط کرمهای استاکس نت از کار می افتد و با داغ شدن بیش از حد  رایانه اتمی  کنترل از دست سید باقر خارج می شود .

 با توجه به زمان بندی انفجاری کرمهای استاکس نت صهیونیستی که راس ساعت 2/50 بامداد  همزمان با پخش پیام نوروزی مقام عظمی ولایت  رخ داد , وسید باقر ال ولایت دوست افسر جهادی نرم زخمی شد و متاسفانه بعد از چند ماه مجروحیت امروز صبح  بر اثر کرم خوردگی به درجه رفیه شهادت نایل گشت و شربت شهادت را نوشید .

 سردار ارشادی در اخر گفت :
« این کرمها در راکتور بوشهر نیز رخنه کرده اند و با هیچ دارو  و درمانی نابود نمی شوند و به محض راه اندازی  نیروگاه بوشهر ابتدا دستگاه خنک کننده را نابود می کنند و در مرحله بعد باعث انفجار در نیروگاه اتمی بوشهر می شوند ولی باید این  نیروگاه را افتتاح کنیم حتی اگر منفجر شود .»