۱۳۹۰/۶/۲۸

بی بی سی چوب تو لانه رهبری کرده بعد مقام گنده رهبری مستندسازها را بازداشت کرده !


تفسیر و حلاجی خبر//

بعد از 30 سال بی بی سی ( سرویس جهانی  امرپالیستی ملکه بریتانیا ) یه فیلم درباره زندگی سید علی خــ.ر سفاک ساخته نه توهینی کرده نه افشاگری و نه خبر ویژه ای بوده, حالا مگر چی شده به ترنج عبای خونی سید علی گدای روضه خوان برخورده که مثل مارمولک دم بریده از شوک خارج نمیشه ! 
خنده داره بی بی سی که همیشه محتاط  عمل می کنه  این بار چوب تو سوراخ رهبری کرده و نقطه ضعف شخصیتی سید علی گدا را شناخته و مستندی از زندگی سید علی ساخته . خ.ر هم مثل اینکه بیکار بوده  نصف شب به جای خواندن نماز شب داشته کانالهای ماهواره را رصد می کرده  که درشبکه بی بی سی فارسی  چشمش به زندگینامه منحوسش می افته و از خودش پارازیت ول می کنه  بعد به این قانع نمیشه چون دستش از لندن کوتاهه دستور میده هر چی مستند سازه که فیلمش را بی بی سی خریده و پخش کرده را بازداشت کنند. 
 ساندیس علی دائم التوهم به جای اینکه مستندسازها را بازداشت کند , باید بسیجیان ولایتمدار ملقب به  سگهای ولایت  را که قرار بود مردم بریتانیا را از چنگال ملکه جنایتکار بریتانیا نجات بدهند را هرچه زودتر اماده کند و به بریتانیا حمله کنند, یا دستور ساخت سریال زندگی ملکه بریتانیا را به فیلم سازهای عرزشی نظیر شمقدری ده نمکی بدهد تا الیزابت دوم را رسوای جهان کند.

طنز / پرشیا رویال