۱۳۹۰/۷/۷

آیا خامنه ای از شنیدن خبر اختلاس میلیاردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی , سکته کرده است ؟



تفسیر, حلاجی و کنکاش خبر//
در خبرها آمده است یه اقایی که سه سال پیش فوت شده در اقدامی عجیب از آن دنیا از بانک صادرات این دنیا مبلغ سه هزار میلیارد تومان اختلاس کرده بعد مدیر عامل بانک ملی جمهوری اسلامی  به خارج از ایران اسلامی  گریخته و در کشور صهیونیستی کانادا به سر می برد و مقام مزخرف رهبری ( بخوانید سید علی گدای روضه خوان ) در این چند وقت سکوت اختیار کرده است.
 
در اینجا موضوع را از دید علمی موشکافی می کنیم
اختلاس اصولن پدیده ای است که در کشورهای غربی رخ می دهد و در کشورهای اسلامی و بویژه کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران که متعلق به ساحت امام عصر به حاکمیت سید علی خـــــ.ره  رخ نمی دهد. همانطور که مطلع هستید استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیستها برای ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی و نهال انقلاب اسلامی از هیچ حربه و نیرنگی فرو گذار نمی کنند.
این بار هم صهیونیستها در جنایت بی شرمانه و وقیحانه ای با جعل امضای شخص مرده اقدام به اختلاس میلیاردی از بانک صادارت می کنند. مدیر عامل بانک ملی هم از اختلاس میلیاردی مطلع می شود و بعد از دریافت باج از صهیونیستها دستش رو می شود و توسط صهیونیستها به کانادا فراری می شود.
 در این چند روز شایعه عجیبی مبنی بر بستری شدن مقام عظمی ولایت در بیمارستان مطرح شده است که هنوز از سوی لانه رهبری و بنگاه های تبلیغاتی رژیم آخوندی تایید نشده است.  سید علی خامنه ای بعد از شنیدن خبر اختلاس سه میلیاردی در مملکت امام زمان( روحی فدا ) سکته کرده است و احتمالات زیر مطرح می شود.
 احتمال اول , همانطور که مستحضر هستید ایت الله العظمی خامنه ای نسبت به امورات مملکت بسیار حساس و مسئول هستند وقتی خبر مربوط به اختلاس میلیاردی  توسط صهیونیستها را به سمعشان می رسانند, از ترس پاسخگویی به امام زمان سکته می کنند و در بیمارستان بستری می شود.
 احتمال دوم این است امام زمان بعد از شنیدن خبر اختلاس از بانکهای اسلامی خودشان با سید علی خامنه ای گلاویز می شود و در همین فاصله سید علی سکته کرده و در بیمارستان بستری می شود.

 طنز / پرشیا رویال