۱۳۹۰/۶/۲۹

اسفندیار رحیم مشایی دربدر دنبال گرفتن پاسپورت امریکایی/ مشایی هم به امریکا پناهنده می شود !


به گزارش وبلاگ رسمی محمود احمدی نژاد , اسفندیار رحیم مشایی از اینکه در ایران زندانی شود می ترسد و با چند سناتور امریکایی صحبت کرده است که از امریکا پناهندگی سیاسی بگیرد و در امریکا مستقر شود.
 
 در گفتگوی اختصاصی تلفنی  با رحیم مشایی جزییات پناهندگی را جویا شدیم. 
 مشایی با صدای گرفته و لرزانی پشت تلفن از نیویورک گفت :
ـ« بنده هیچ ترسی از زندان و بازداشت ندارم. مشکلی هم با شخص رهبری ندارم. از اینکه به من می گویند منحرف , آلت جنسی دکترر احمدی نژاد گلایه دارم . اگر شخص رهبری تشخیص بدهند بنده باید زندانی شوم با تمام جانم می پذیرم . حاضرم برای انقلاب جان ناقابل خودم را فدا کنم. مشکل سر هزینه کردن چرا باید من هزینه نظام را بدهم اگر هدف داغ کردن تنور انتخابات است چرا باید منحرف جنسی بشوم چرا ایت الله مصباح یزدی نقش منحرف را بازی نکند . ایشان که ویژگی اش را دارند و چند سال هم در بشکه در حوزه علمیه قم زندگی میکرده . عشق من به محمود عشق عرفانی است مثل شمس تبریزی به حضرت مولانا , اگر اقای احمدی نژاد به بنده ارادت دارند و به من عشق می ورزند نباید به دیده انحراف نگریست . حسودان با دیده شک به رابطه دوستانه من و محمود سعی می کنند از اب گل الود ماهی گیری کنند . ولی دوستی من و اقای دکترر خیلی محکمتر از این حرفهاست »
مشایی در پاسخ به سوال پناهندگی سیاسی از امریکا گفت :
ـ« قضیه ان جوری که اقای احمدی نژاد در وبلاگشان گفتند نیست  به اقای دکتر گفتم وبلاگ نوبسی را رها کنند و اسرار نظام را فاش نکنند ولی کو گوش شنوا . حالا ما یه صحبتی با سناتورهای امریکایی کردیم و هنوز منتظر جواب هستم . مگر اقای کدیور که پناهندگی گرفتند و با پاسپورت امریکایی رفت و امد می کنند خطری برای نظام محسوب میشه. بنده لیاقت بیشتری از اقای کدیور دارم و اگر ایشان توانسند تابعیت امریکایی بگیرند بنده هم می توانم »
 مشایی در پایان گفت :
« وقتی پاسپورت یو اس  را گرفتم بر می گردیم ایران و پاسپورت میکوبم توصورت مداحان »
 
طنز /  پرشیا رویال