۱۳۹۰/۶/۱۲

واکنش سید علی نسبت به اعتراضات خشک شدن دریاچه ارومیه : اندوه فقط مال لبنان و سومالی و بحرینه


سید علی گدای یه لاقبا عبا خونی که معرف حضورتان است که هیکل منحوسش تا پیچ آخرعمامه چرکینش به خون معترضان ایران اغشته است  روزجمعه در اراجیف گویی نماز فرط ( فطر سابق )  در بخش پایانی مهمل بافی ها زرت زده :« اندوه سومالی خفه ام کرده . مردم بحرین برعلیه آل خلیفه پیروز می شوند . »   
   سید علی چپ دست که انگارتوسط الله بوجود امده که فقط اندوه مسلمین ذوب شده در ولایت در اقصی نقاط جهان را بخوره . مردم  ایران که به انتخابات اعتراض می کنند بهشون میگی   گوساله خس خاشاک بزغاله میکروب فتنه گر . بعد اشوبگران در انگلیس بلوا می کنند را میگی  ازادی خواه و انقلابی . 
لابد مردم معترض به خشک شدن دریاچه ارومیه هم فریب خورده اسراییل و  امریکا هستند و باید سرکوب بشوند . سید علی  اندوه بحرین و سومالی بخوره تو سرت .
 ............
به نقل از دفتر اطلاع رسانی  سید علی خــ.ره در خصوص اندوه  می گوید :
« اندوه مال مسلمونه . هر جایی نباید اندوه خورد  , برای هرچیزی نباید اندوه خورد . بنده معتقدم فقط برای لبنان و سومالی و بحرین باید اندوه خورد . خشک شدن دریاچه امری طبیعی است . روزگاری عربستان ابادترین سرزمین جهان بود ولی شرایط بعد از دوره ابراهیم خلیل الله عوض شده و الان شده صحرای خشک و سوزان . نباید برای مال دنیا و طبیعت و دریا و سرزمین اندوهگین شد . فقط برای امت اسلامی ان هم برای ظلم و ستمی که صهیونیستها و عمالشان بر  لبنان و سومالی و بحرین وارد می کنند باید اندوهگین شد . باید کسانی که برای متاع زودگذر دنیا نظیر دریاچه ها اعتراض می کنند را سرکوب کرد . چه معنی میده برای  اب وخاک تجمع کرد . اعتراض نسبت به  اب و خاک  مادی گرایی است و نظام اسلامی مخالف مادی گرایی است »